FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > O noua campanie Pepsi pentru tinerele talente

O noua campanie Pepsi pentru tinerele talente

Pepsi si Academia de Fotbal "Gheorghe Hagi" au semnat un parteneriat de sustinere a tinerilor care sunt dornici si pregatiti sa lupte pentru a-si transforma talentul in performanta pe terenul de fotbal. Parteneriatul va demara cu turneul de fotbal "Din spatele blocului in fata tribunelor", dedicat tinerilor intre 14-18 ani.

Turneul isi propune sa ofere tinerilor talentati sansa de a-si exprima pasiunea, creativitatea si valoarea intr-un cadru organizat, sub indrumarea profesionistilor.
"Sportul inseamna, mai presus de toate, munca si pasiune. Talentul trebuie cultivat si sustinut prin toate mijloacele pentru a se transforma in performanta. De aceea, acest parteneriat incheiat cu Pepsi este atat de important, intrucat le ofera tinerilor cu potential sansa de a se pregati pentru performanta. Ne dorim ca impreuna sa oferim tinerilor din Romania un exemplu de reusita in fotbalul de performanta", a declarat Gheorghe Hagi.

Turneul "Din spatele blocului in fata tribunelor" va debuta in a doua saptamana a lunii iunie si se va desfasura in patru orase din tara. Inscrierile se vor realiza atat pe website-ul www.pepsi.ro, cat si la fata locului, inaintea meciurilor. Mecanica de joc stabilita de organizatori se bazeaza pe echipe de cate cinci jucatori. O partida de fotbal va dura 10 minute sau doua goluri. Etapele campionatului se vor tine in weekend, pe rand, in urmatoarele orase:  Cluj (12-13 iunie), Timisoara (19-20 iunie), Bucuresti (26-27 iunie) si Constanta (24 iulie). Finala si semifinala vor avea loc la Constanta (Mamaia) pe 25 iulie.

Marii castigatori ai turneului vor fi patru tineri fotbalisti, care vor avea ocazia sa se antreneze timp de o luna in cadrul Academiei de Fotbal "Gheorghe Hagi"; acestia se vor pregati alaturi de juniorii Academiei, avand acelasi program de antrenament. Alti tineri participanti vor primi echipamente sportive complete sau weekend-uri la mare.

Pepsi s-a implicat de-a lungul vremii in numeroase proiecte de sustinere a tinerelor talente atat din sport, cat si din alte domenii. Multe dintre campaniile Pepsi s-au concentrat in directia sustinerii valorilor reale, iar sloganul lansat anul acesta, "Refresh Your World", promoveaza o noua atitudine - de implicare in lumea care ne inconjoara.

Sub umbrela "Refresh Your World", in luna aprilie Pepsi a lansat si in Romania campania de fotbal a brandului, "Oh Africa", care ii are ca protagonisti pe opt dintre cei mai mari jucatori ai momentului: Lionel Messi, Thierry Henry, Frank Lampard, Ricardo Kaka, Fernando Torres, Didier Drogba, Michael Ballack si Andrei Arshavin. Fiecare dintre cei opt fotbalisti a fost selectat in cadrul campaniei Pepsi de anul acesta datorita contributiei sale speciale la solutionarea unor probleme de actualitate ale lumii in care traim.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content