FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > O noua campanie Danone – "Descopera Femeia Activia"

O noua campanie Danone – "Descopera Femeia Activia"

Danone Romania lanseaza campania "Descopera Femeia Activia" care se desfasura in perioada octombrie – noiembrie 2010, iar noutatea proiectului consta intr-un show de televiziune dedicat ce va fi difuzat pe un post de televiziune national. Este pentru prima data cand o campanie pentru un brand al grupului Danone include un show de televiziune.

“Prin Campania Descopera Femeia Activia ne dorim sa incurajam femeile din Romania sa adopte un stil de viata mai sanatos. De aceea, am gandit campania ca un proiect 360°, ce include un show TV, o campanie pe internet - atat pe pagina proprie, cat si pe site-urile Danone si Activia si, desigur, suntem prezenti pe Facebook, toate aceste activitati fiind insotite de o campanie de PR si BTL. In paralel, vom desfasura propria campanie interna “Descopera Femeia Activia” pentru colegele noastre.”, declara Anca Stroe, Brand Marketing Manager Danone Romania. 

Cele sase concurente care vor participa la show-ul de televiziune au fost selectate in urma unei campanii online, iar pe parcursul a 30 de zile, va fi analizat stilul lor de viata, vor primi sfaturi de la membrii juriului despre cum sa-si atinga obiectivele si li se va observa evolutia, in urma schimbarilor pe care le fac in viata de zi cu zi.

Fiecare dintre cele sase concurente va primi un program personalizat, precum si diverse “taskuri” legate de alimentatie, activitati sportive si stil de viata in general, pe care se vor stradui sa-l respecte pentru a castiga. Finala concursului se va desfasura in Bucuresti, pe data de 7 noiembrie 2010, iar castigatoarea va fi desemnata pe baza voturilor primite din partea publicului pe internet, la adresa: http://femeiaactivia.a1.ro sau prin SMS. Aceste voturi vor avea o pondere de 49% iar evaluarea juriului - 51%.

In urma acestui proces, se va alege concurenta care a avut cea mai buna evolutie de-a lungul concursului si s-a apropiat cel mai mult de un stil de viata sanatos. Premiul pentru castigatoarea “Descopera Femeia Activia” va fi o excursie de Revelion pentru doua persoane, intr-o locatie la alegerea acesteia.

Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia include astazi 15 sortimente si este cea mai cunoscuta marca de iaurt, cu un sfert din gospodariile romanesti consuma Activia in fiecare luna, potrivit unui studiu citat de reprezentantii companiei. Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2009 o cifra de afaceri de 435 milioane lei, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna. Compania Danone Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari. Grupul Danone a inregistrat in 2009 vanzari de 15 miliarde EURO.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content