FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > O campanie cu milioane de premii, semnata de Bergenbier

O campanie cu milioane de premii, semnata de Bergenbier

Bergenbier a lansat o promotie care sa rasplateasca la scara larga, consumatorii, fiind gandita ca o modalitate de a incuraja gesturile de prietenie, printr-un numar record de premii: 2 milioane de PET-uri de 2,5 litri si 9 autoturisme Renault Captur.

„Prin noua promotie «Milioane de premii pentru prieteni de milioane», brandul Bergenbier isi intareste mesajul de prietenie si isi continua drumul inovatiei in comunicare, abordând promotia dintr-o perspectiva proprie brandului: incurajând câstigul nu atât personal, cât de grup, intre sau pentru prietenii adevarati. Premiile puse in joc sunt si ele alese pentru a putea fi folosite impreuna cu prietenii cei mai buni. Prietenia autentica este valoarea care defineste ADN-ul marcii. Am incercat sa ne transpunem crezul si in aceasta campanie promotionala, care are ca obiectiv sa ii rasplateasca pe milioanele de prieteni ai marcii Bergenbier”, a declarat, intr-un comunicat, Mihai Bonca, Director de Marketing al Bergenbier S.A.

Campania este sustinuta de un spot TV care transmite mesajul promotiei printr-o poveste de prietenie dar si de componente de promovare in-store, outdoor, online si PR. Spotul TV spune povestea a doar unuia dintre gesturile care leaga prietenii adevarati.

Pentru a premia astfel de gesturi intre prieteni, sub fiecare capac sau cheita a oricarui produs Bergenbier (Bergenbier blonda la 1L, 2L si 2,5L PET, sticla returnabila de 0,5L si doza de 0,5L) se poate gasi unul dintre mesajele câstigatoare. Campania se desfasoara in perioada 01.09.2013 – 01.11.2013, iar premiile pot fi revendicate pâna la 14.11.2013. Regulamentul complet este disponibil pe www.bergenbier.ro.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content