FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Noua pozitionare a marcii Poiana

Noua pozitionare a marcii Poiana

Noua pozitionare a marcii locale Poiana, lider al pietei de ciocolata aflat in portofoliul Kraft Foods Romania, este comunicata prin intermediul unei campanii adresate consumatorilor.

Campania debuteaza cu spotul TV "Timelapse" realizat de agentia de publicitate Ogilvy&Mather.

 "Noua pozitionare readuce in prim plan valorile recunoscute ale marcii, cele care au trecut testul timpului, devenind parte din identitatea Poiana: familie, placerea de a imparti, incredere, calitate constanta in timp" a declarat Andreea Cotlarciuc, Senior Brand Manager Chocolate Category Kraft Foods Romania.

Potrivit unui comunicat, spotul reprezinta o inovatie in specificul comunicarii brandului Poiana si se diferentiaza  prin modalitatea de realizare, imbinand tehnici de productie complexe (motion control, time lapse, stop camera, etc) cu procedee elaborate de post-productie (cadre obtinute prin combinari multiple de layere, cadre ce se desfasoara simultan atat la viteza normala cat si cu viteze accelerate).

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de productie Abis Studio si a echipei de producatori formata din Gabi Antal si Adrian Dumitrescu.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content