FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Noua inghetata Friz-Briz, de la Class

Noua inghetata Friz-Briz, de la Class

Producatorul de inghetata Dumalex  lanseaza un nou produs in gama Class, Friz-Briz. „Pentru brandul Class, provocarea permanenta a portofoliului a fost generata de  presiunea companiilor multinationale, ale caror branduri beneficiaza nu doar de un design de calitate, dar si de politici de pret si distributie extrem de eficiente”, se arata in comunicatul de presa.

Indentitatea vizuala pentru noua inghetata este realizata de compania BrandFusion. “Primul pas a fost gasirea unui nume cu sanse mari de inregistrare pentru noul produs. Intr-o categorie extrem de aglomerata in ce priveste numele protejabile, BrandFusion a propus numele inventat Friz-Briz, crescand astfel sansele de protectie comunitara a brandului. Friz-Briz provine din alaturarea a doua cuvinte englezesti: ’freeze’ si ’breeze’. Freeze (engl. – a ingheta) induce ideea de rece, racoros. Pe de alta parte, breeze (engl. - briza) duce cu gandul la ceva lejer, de vara. Sonoritatea numelui Friz-Briz este una jucausa si tinereasca”, spune Andra Oprisan, Graphic Designer BrandFusion, creatoarea numelui.

Urmatorul pas a fost designul de ambalaj, semnat de Alin Tamasan, Creative Director BrandFusion. Conceptul creativ al ambalajelor se bazeaza pe semnificatiile din spatele numelui: de vara, lejer, young. Asa au rezultat elementele grafice care diferentiaza cele 5 sortimente de inghetata pe care le acopera brandul Friz-Briz: floricele pentru vanilie, zmei pentru cacao, fluturi pentru capsuni, cesti pentru cappucino, baloane pentru fistic. Impreuna, cele 5 ambalaje definesc o gama care se diferentiaza prin stilul libertin, jucaus si tineresc.  

BrandFusion este compania de design si strategie de brand care a dezvoltat in cei 5 ani de existenta proiectele de rebranding pentru Austral, Kiwi Finance, Promoterm, Roddia, Somaco, a desenat identitatea Zone Arena, a realizat design de ambalaj pentru extensiile Fulga si Casa Gruia, a oferit servicii de strategie de brand pentru B1, Mediafax, Ecorec, Baneasa Investments, a implementat people programs pentru ING Asigurari de Viata si Credit Zone si a consolidat comunicarea interna de brand de la Austral. BrandFusion descopera ideile care genereaza energia din spatele brandurilor.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content