Noua campanie Ursus vorbeste despre ambitia de a progresa | Progresiv

Din 1 noiembrie Ursus, Regele Berii in Romania, aduce un ton nou in comunicare in categoria de bere din Romania, in linie cu valorile marcii de a se imbunatati in mod permanent.  Dupa o serie importanta de inovatii (prima sticla verde de bere din Romania, prima sticla embosata sau primele doze cu aspect mat), Ursus isi continua evolutia cu o campanie publicitara progresiva, informeaza un comunicat al companiei. Noua campanie Ursus vorbeste despre ambitia de a progresa

"Ursus inseamna ambitie, progres, energia si puterea de a depasi obstacolele care stau intre tine si visul tau. Acestea sunt lucrurile pe care vrem sa le retina consumatorii atunci cand se gandesc la Ursus. Pornind de aici si construind pe mostenirea de brand (Ursus - Regele Berii in Romania), mergem mai departe in dorinta noastra de a ne consolida pozitia de lider al segmentului de bere premium din Romania. Noul spot Ursus arata frumusetea si istoria tarii in care s-a nascut aceasta marca, precum si abilitatea romanului modern de a face fata provocarilor si de a progresa, inspirat. Campania vine dupa platforma de comunicare pe fotbal, unde la fel, incercam sa inspiram o noua atitudine si ambitie. Vom continua sa exploram si sa dezvoltam aceasta directie si in comunicarile viitoare", explica Harry Ioncica, Senior Brand Manager Ursus.

Campania va rula in toate mediile de comunicare, atat in ATL, cat si in online si PR, cuprinzand pentru inceput executii pentru TV si cinema (de 30 si 60 de secunde), print si outdoor. Campania se adreseaza consumatorilor moderni si optimisti care isi asuma activ responsabilitatea vietii si aspiratiilor lor. Vizualurile pentru presa si outdoor spun fiecare cate o poveste in care eroul principal este chiar produsul. Ursus va lansa din 20 noiembrie si un nou site, www.regeleberii.ro.

Odata cu lansarea campaniei tematice, URSUS prezinta si noile ambalaje pentru intreaga gama.

Noua doza este de culoare auriu mat, logo-ul URSUS fiind mult mai vizibil, iar emblema "recunoastere internationala" pune in valoare caracterul modern si premium al Ursus. Folia din varful sticlei are marginile rotunjite, iar logo-ului i s-au adaugat detalii pentru a imbunatati  aspectul premium.

 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...