FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Noua campanie Ciuc Premium "O mie de moduri de a deschide o bere"

Noua campanie Ciuc Premium "O mie de moduri de a deschide o bere"

Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recenta campanie pentru berea Ciuc Premium, aflata in portofoliul Heineken Romania.

Noua campanie „O mie de moduri de a deschide o bere” este o continuare fireasca a campaniei anterioare, „O apa dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie”. De aceasta data mesajul campaniei ilustreaza un beneficiu functional al berii Ciuc si anume, introducerea capacului cu inel la sticla de 0.5l.

„In cate feluri se poate deschide o sticla de bere? Exact despre asta este si noua campanie Ciuc Premium. Am cautat sa aratam cateva metode inedite dar imposibile de a deschide o bere, in comparatie cu usurinta cu care se poate deschide capacul cu inel de la Ciuc Premium. Iar spoturile sunt simple, la obiect  si amuzante. Si sunt asa pentru ca am vrut ca nimic sa nu distraga atentia de la mesajul campaniei,”afirma Cristian Simion, Copywriter Ogilvy.

Mesajul campaniei este sustinut atat de spotul TV, cat si printr-o ampla campanie de outdoor si presa, implementata la nivel national. Totodata, pe langa componentele clasice, echipa Ogilvy a dezvoltat si o serie de executii neconventionale: panouri dinamice, panouri lenticulare si proiecte speciale de presa.
In plus, pe site-ul www.ciucpremium.ro campania online invita consumatorii sa se implice intr-o experienta interactiva inedita.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content