Nestlé si Interactions lanseaza in mediul online Clubul Maggi
Interactions a lansat impreuna cu Nestlé Clubul Maggi, dedicat celor care au in comun pasiunea pentru gatit. Membrii au acces la continut si promotii exclusive, au posibilitatea sa interactioneze pe teme culinare si sa castige premii.
La doar cateva zile de la lansare, Clubul Maggi are peste 1300 de membri, peste 900 de retete trimise de participanti si aproape 2500 de comentarii pe retetele existente. Echipa Interactions, in calitate de agentie specializata in CRM si comunicare digitala, va gestiona functionarea efectiva a clubului si procesul de comunicare cu membrii pe tot parcursul campaniei.
“Si de aceasta data, principala provocare in crearea unei comunitati online in jurul unui brand a fost, in primul rand, gasirea unei propuneri relevante pentru consumatori. Suntem recunoscatori ca avem sansa de a lucra pe unul dintre primele cluburi brand-endorsed din domeniul culinar, iar inceputul foarte bun ne face sa fim optimisti referitor la rezultatele pe termen lung”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.
Scopul Clubului Maggi este loializarea consumatorilor curenti si totodata atragerea de noi pasionati de retete culinare.
“Comunitatea de consumatori www.maggi.ro va beneficia de o atentie deosebita din partea echipei noastre, primind in permanenta noutati despre produsele Maggi, sfaturi culinare utile si promotii care li se adreseaza in exclusivitate”, a declarat Alina Dragomir – Senior Brand Manager, Nestlé.
Clubul Maggi se desfasoara pe site-ul www.maggi.ro, un alt proiect Nestlé dezvoltat in parteneriat cu Pleon Graffiti (continut, concept) si Interactions (dezvoltare, strategie de implementare online si mentenanta).
Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie, servicii creative, implementare si administrare de campanii de relationare cu consumatorii, web development si analiza / interpretare de date.
Adaugă comentariu nou