Nestlé, scaderea vanzarilor cu 2,2% in primele noua luni din 2009
Cesiunile si achizitiile nete precum si consolidarea francului elvetian in raport cu celelalte valute au contribuit la reducerea cu 2,2% a vanzarilor in cadrul Grupului Nestlé, pana la valoarea de 52,62 miliarde de euro. In perioada ianuarie-septembrie 2009, Grupul a raportat o crestere organica de 3,6% si o crestere interna reala de 1%.
La nivel european, compania a raportat vanzari de 10,92 miliarde de euro, o crestere organica egala cu zero precum si o crestere interna reala negativa de 1,5%.
Germania, Franta, Elvetia, regiunea Iberica si Italia au inregistrat o crestere interna reala pozitiva, in timp ce Marea Britanie a cunoscut o performanta ridicata dupa cele noua luni, desi a intampinat dificultati in cel de-al treilea trimestru. Europa de Est a prezentat un tablou mixt la care au contribuit cresterea interna reala nesatisfacatoare pe cel de-al treilea trimestru din Rusia, Cehia si Slovacia, in timp ce Polonia si Ucraina au raportat cresteri semnificative. Categoriile care au inregistrat un volum al vanzarilor important au fost cafeaua solubila, hrana rece, bauturile pe baza de pudra dar si produsele din segmentul dedicat ingrijirii animalelor de companie.
Potrivit reprezentantilor companiei, bilantul celor noua luni se incadreaza in estimarile pentru anul 2009. Compania se asteapta in continuare la o crestere organica a volumului care sa contribuie la imbunatatirea marjei indicatorului EBIT (profitul inainte de plata dobanzilor si a impozitelor) la valute constante pentru intregul an.
Adaugă comentariu nou