Napolact, premiat de Superbrands si Effie
Napolact, unul din producatorii de lactate de referinta pe piata din Romania, a primit in 2009 doua distinctii importante: premiul Superbrands insotit de includerea marcii in editia romaneasca a Business SuperBrands Book si premiul Silver Effie la categoria Food Product 1, in cadrul Galei Premiilor Effie 2009.
Prima recunoastere obtinuta in 2009 a vizat campania de rebranding Napolact inceputa in urma cu trei ani. Premiul este un rezultat direct al pozitionarii marcii si al succesului pe piata din Romania.
Al doilea premiu este Silver Effie la categoria Food Product 1. Premiile Effie recompenseaza rezultatele obtinute de o marca evaluand capacitatea de a atinge obiectivele propuse si rezultatele dovedite de cifrele de vanzari. Premiata gama de iaurturi cu dulceturi romanesti, denumita si "Gusturi de demult", reprezinta spiritul Napolact ca odinioara, prin gusturi care trezesc nostalgia vremurilor trecute.
Acest proiect a fost dezvoltat de la 0 pe parcursul unui an, iar principalele etape au fost: conceperea de produs in sine, dezvoltarea de naming si packaging, urmate de campania de comunicare. Proiectul este dezvoltat in colaborare cu agentia Propaganda.
Adaugă comentariu nou