FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Muller vrea 3% din piata de cascaval pana la sfarsitul anului

Muller vrea 3% din piata de cascaval pana la sfarsitul anului

Compania Muller Dairy Ro, intrata recent pe piata de cascaval, vrea o cota de 3% pe acest segment de piata pana la sfarsitul anului. “Branzeturile reprezinta o categorie mare, iar noi am decis sa investim intr-un segment important, unde valoarea adaugata este ridicata”, a declarat Tzafrir Granat, directorul general al companiei.

Muller a inceput demersurile pentru intrarea pe acest segment de piata si a investit pana in prezent cateva sute de mii de euro in cercetare, ambalaje, promovare si sampling. Cascavalul este produs in Romania, fiind fabricat - potrivit unor surse din piata - la unitatea de la Botosani a grupului Five Continents.

De altfel, cascavalul este singurul produs fabricat in Romania pe care grupul Muller il distribuie pe plan local, celelalte lactate comercializate pe piata romaneasca – laptele de consum, smantana si iaurturile – fiind fabricate in Germania.

Produsul se numeste “Das Kaskaval” si va fi disponibil in trei variante, in functie de timpul de maturare (care poate fi de 15, 30 sau 60 de zile) si in doua tipuri de gramaje, 250g si 450g. Una dintre inovatiile aduse de Muller in categorie este ambalajul resigilabil. Cascavalul va fi distribuit, la nivel national, in toate retelele internationale de retail precum si in 2.000 de magazine din comertul traditional.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content