FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Muller schimba ambalajele produselor si isi pregateste intrarea pe cascaval

Muller schimba ambalajele produselor si isi pregateste intrarea pe cascaval

Muller a lansat recent o noua identitate vizuala pentru produsele sale din categoria de lactate albe – lapte, iaurt, smantana. La inceputul lunii iunie, compania isi va face intrarea pe piata cascavalului, una dintre cele mai interesante miscari in categorie in acest an.

 Pornind de la atributele care definesc brandul, Müller, impreuna cu agentia d ecreatie Jazz, a gandit un design de ambalaj proaspat, minimalist si centrat pe produs. Noul ambalaj a fost creat pentru a intampina asteptarile pe care consumatorii Müller le au de la produsele companiei: calitate atat din punctul de vedere al gustului, cat si al design-ului.

Aceasta schimbare in designul produselor Müller vine si ca o intampinare a reglementarilor UE ce presupun o etichetare clara si o vizibilitate mai buna pentru elementele definitorii ale unui produs lactat. Astfel, produsele Müller au un design aerisit, cu inscriptii usor de urmarit, in care sunt foarte vizibile coeficientul de grasime al produsului, informatiile nutritive si gramajul.

Odata cu aceasta schimbare de design a lactatelor albe, Müller a lansat pe piata si iaurtul cremos cu 5% grasime.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content