Mircea Turdean, Farmec: „Si 2012 se anunta un an dificil pe toate segmentele economiei”
In primele patru luni ale anului, Farmec Cluj-Napoca a inregistrat o cifra de afaceri de circa 37 milioane lei, in crestere cu 8% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Farmec a incheiat anul 2011 cu o cifra de afaceri de 110,9 milioane lei, cu 15,6% mai mare fata de 2010. Pentru anul acesta, reprezentantii companiei estimeaza o crestere ponderata, de 5%, in contextul in care si 2012 se anunta un an dificil pe toate segmentele economiei.
„In ultimii ani, cifra de afaceri Farmec a crescut constant, evolutia pozitiva a companiei de la an la an situandu-se peste cresterea pietei pe care activam. Acest lucru se datoreaza eforturilor noastre de a veni mereu cu produse noi, cu formule inovatoare, care raspund celor mai diverse cerinte ale consumatorilor si care sunt oferite la un raport corect calitate-pret. Investitiile pe care le-am facut in modernizarea liniilor de productie si a tehnologiei, ca si procesele de eficientizare a productiei si operatiunilor au avut de asemenea un cuvant de spus.”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca. El mai spune ca evolutia pozitiva din primele patru luni “a fost sustinuta si de lansarea noii game AslaVital Mineralactiv. Cu o formula unica, cu argila naturala din Muntii Padurea Craiului si extract ecocertificat de goji, Aslavital Mineralactiv reprezinta solutia ideala pentru ingrijirea persoanelor cu ten sensibil”.
Pentru perioada urmatoare, un motor important de crestere al vanzarilor va fi promotia nationala Aur, Argint si un Bronz Perfect care se desfasoara in perioada 1 iunie – 12 august 2012 si include produsele din gama Gerovital Sun. Consumatorii care participa la promotie vor avea ocazia sa castige 10 medalii de aur in valoare de 1.000 de euro fiecare si 3.504 medalioane de argint, sub forma de pandantiv. (detalii pe sun.gerovital.ro). In cadrul acestei campanii, Farmec doneaza un procent din vanzarile generate de Gerovital Sun, echipei Olimpice a Romaniei.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Din decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online, direct de pe site-ul farmec.ro.
In prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, in tari din Europa, Asia si America de Nord, unele dintre principalele piete fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Adaugă comentariu nou