miniMAX DISCOUNT raporteaza cresteri ale vanzarilor de 51,95% in primul trimestru din 2010
Compania miniMAX DISCOUNT a inregistrat in primul trimestru din 2010 o cifra de afaceri totala de 50,560,892 lei. Cu o retea nationala ce numara in prezent 31 de unitati, magazinele au realizat totodata vanzari mai mari cu 51,95% fata de anul anterior, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
"Comparativ cu aceleasi suprafete existente si in 2009, numai in luna martie, magazinele au inregistrat vanzari in crestere cu 23,61%, excluzand expansiunea, ceea ce arata trend-ul ascendent pe care se afla miniMAX DISCOUNT. Aceste rezultate ne demonstreaza ca am luat deciziile corecte in privinta mixului de localitati in care am deschis noile magazine si a extinderii sortimentatiei cu marci proprii, atragand clienti noi care isi adapteaza comportamentul la situatia actuala", declara Rainer Exel, Director General si actionar in cadrul miniMAX DISCOUNT.
Cea mai recenta inaugurare a avut loc la data de 25 martie 2010 in localitatea Sebes, jud. Alba, reteaua miniMAX numarand in prezent 31 de unitati. Magazinele reprezinta spatii comerciale moderne, curate si echipate conform standardelor europene, in sistem de autoservire, cu 6 case de marcat si 25 de locuri de parcare. Oferta de produse cuprinde aproximativ 2.000 de articole: fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare. miniMAX DISCOUNT promoveaza activ sortimentul de marci proprii dezvoltate in parteneriat cu furnizori locali: Steiner - bere, Coria - sucuri carbonatate si necarbonatate, ulei de floarea-soarelui, preparate din carne/mezeluri, branzeturi/cascaval, zahar, orez, malai, faina, produse lactate si conserve.
Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele miniMAX DISCOUNT, care include 31 de filiale in: Arad, Avrig, Bacau, Braila, Buzau, Calan, Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Cisnadie, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Oravita, Pascani, Pucioasa, Ramnicu Sarat, Rasnov, Sebes, Sinaia, Slatina (2), Stefanesti, Targoviste, Titu, Tulcea, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Victoria si Vulcan. Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.
Adaugă comentariu nou