Milka intra pe un nou segment de tablete de ciocolata
Incepand cu luna septembrie, Mondelez Romania a extins portofoliul Milka pe segmentul ciocolata aerata, cu Milka Bubbly. Noul produs este disponibil in doua sortimente de 100g: ciocolata cu lapte si ciocolata alba cu invelis de ciocolata de lapte. Noua tableta se diferentiaza de asemenea si prin forma ingenioasa, care imita bulele le aer si la exterior.
Romania lanseaza Milka Bubbly alaturi de tari precum Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia si Bulgaria, insa strategiile si tacticile de lansare au fost dezvoltate de echipa companiei de la noi din tara.
“Milka Bubbly exista insa si pe alte piete internationale ca Germania, Rusia sau Africa de Sud, unde a performat foarte bine si a ajutat la cresterea categoriei ciocolata”, a precizat Anca Romila. Brand Manager Milka.
Produsul se afla deja pe rafturi din 15 septembrie si va fi sustinut de o campanie de comunicare integrata care include: un spot TV dedicat, ce va rula pe toate canalele incepand cu luna noiembrie, activari la raft, dar si o aplicatie dedicata – Bubblifier – care poate fi accesata prin intermediul paginii de Facebook Milka.
Mondel?z Romania este prezenta pe piata locala din anul 1994 si are in portofoliu marci precum Jacobs, Nova Brazilia, Tassimo, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim’s, Barni, Oreo, Tuc sau Belvita.
Adaugă comentariu nou