Mihai Georgescu, Kandia: "Urmeaza o perioada de stabilitate si liniste"
Mihai Georgescu, noul Director General al companiei Kandia Dulce, a declarat ca urmeaza o perioada de stabilitate si liniste dupa ce compania “a trecut printr-o serie de modificari intr-o unitate de timp relativ scurta care au creat inevitabil nu neaparat probleme, cat instabilitate. Ce pot sa spun este ca urmeaza o perioada mai linistita, mai stabila”, a spus executivul la conferinta de lansare a biscuitilor cu crema Rom.
Intrebat ce decizii a luat de la venirea la conducerea companiei, Georgescu a spus ca este prematur sa ia masuri, “eu insumi sunt intr-un proces de invatare si de evaluare a business-ului”.
Cu privire la rezultatele financiare inregistrate anul trecut si la majorarea nivelului pierderilor, acesta a comentat ca nu este ingrijirat pentru ca este o situatie fireasca atunci cand compania face achizitii. Pentru 2012, Kandia Dulce a a raportat la Ministerul de Finante o cifra de afaceri de 148,8 mil. lei, in crestere cu 20% fata de anul anterior. In ciuda avansului semnificativ al vanzarilor, compania si-a majorat pierderile de la 3,8 mil. lei la 30,5 mil. lei in perioada mentionata.
“Avem planuri mari pentru perioada urmatoare, iar intrarea pe categoria biscuitilor cu brandul Rom este doar primul pas. Este adevarat ca au existat modificari majore in companie in ultima perioada, cu schimbari la fiecare doi ani fie a conducerii fie a proprietarilor, insa firul rosu s-a pastrat. Brandurile au ramas consecvente si relevante pentru consumatori, iar brandurile sunt cele care dau constanta in perioade dificile si ajuta un business sa mearga mai departe”, a adaugat Gabriela Munteanu, Directorul de Marketing al companiei.
Kandia Dulce este cel mai mare producator de ciocolata din Romania si detine in portofoliu branduri precum Rom, Magura, Primola, Kandia sau Laura.
“Portofoliul nostru s-a largit foarte mult dupa ce am achizitionat compania Supreme Chocolat. Iar una dintre provocarile noastre este sa optimizam portofoliul si sa-l eficientizam astfel incat sa putem sustine toate brandurile. Nu am renuntat la niciun brand dupa achizitie, ba chiar avem planuri si pentru alte branduri din portofoliu in perioada urmatoare”, a mai precizat Gabriela Munteanu. In acest moment, cele mai performante produse din punct de vedere al vanzarilor sunt Rom, Magura si Primola.
In ceea ce priveste asteptarile pentru anul financiar 2013, reprezentantii companiei vizeaza o crestere de single digit (o singura cifra – n.red). “De la inceputul anului si pana in prezent am avut semnale pozitive pentru toate categoriile in care activam, de la tablete, la batoane de ciocolata, praline sau prajituri. Dar desi consumul este in crestere imi este greu sa anticipez ce o sa se intample in Q4 care este un semestru critic pentru piata dulciurilor. Am targetat intr-adevar o crestere fata de 2012, insa preferam sa fim rezervati pentru ca mediul economic este inca fragil”, a subliniat Directorul de Marketing al companiei.
Kandia Dulce face parte din societatea Kex Confectionery alaturi de business-ul Heidi, preluat la inceputul acestui an de fondul de investitii Meinl Capital Markets.
Adaugă comentariu nou