METRO Touch, primul sistem automatizat de promotii personalizate din Romania
METRO Cash & Carry implementeaza, in premiera pentru piata de retail din Romania, primul sistem de discount personalizat - METRO Touch. Solutia se adreseaza clientilor profesionisti ai companiei.
Folosind dispozitivul METRO Touch, acestia vor avea acces rapid la o serie de oferte personalizate, concepute in functie de achizitiile realizate de catre acestia in reteaua METRO Cash & Carry Romania.
Cum functioneaza sistemul METRO Touch?
Prin simpla scanare a legitimatiei de client METRO, noul sistem METRO Touch genereaza, pentru fiecare client in parte, o lista de preferinte cu produse din gamele de articole proaspete si ultra proaspete. In functie de profilul si tranzactiile fiecarui client, acestia beneficiaza de un discount acordat in baza unui cupon de cumparaturi generat pe loc de METRO Touch. Clientii pot folosi maximum cinci astfel de cupoane pe zi.
„Prin implementarea acestei solutii, METRO Cash & Carry Romania continua sa inoveze pentru clientii sai. METRO Touch este un dispozitiv cu ecran tactil, usor de utilizat, amplasat la intrarea in magazinele noastre, care are ca principal beneficiu faptul ca ofera clientilor cupoane cu discount substantial, acordat pe baza achizitiilor efectuate. Este, fara indoiala, o solutie unica prin care dam startul unei noi ere in comunicarea personalizata, in cadrul pietei de retail”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienti METRO Cash & Carry Romania.
Dispozitivul METRO Touch este disponibil deja in cele 26 de magazine METRO Cash & Carry din Romania, mai putin in magazinele METRO Punct.
Adaugă comentariu nou