FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > METRO Punct - un nou concept de magazin pentru revanzatori

METRO Punct - un nou concept de magazin pentru revanzatori

Pe 29 aprilie a.c.,  METRO Cash & Carry inaugureaza la Satu Mare magazinul METRO Punct, un concept nou pe piata din Romania, ce se adreseaza exclusiv clientilor revanzatori. Noul magazin are o suprafata de vanzare de de aproximativ 2000 mp si un sortiment de circa 3000 de produse alimentare si nealimentare, din categorii precum alimente de baza, conserve, cafea si ceai, dulciuri, ulei, bauturi alcoolice, detergenti sau cosmetice, atat marci de producatori, cat si produse marca proprie Metro (Aro, Fine Food si Sigma)  

Prin locatia, sortimentul, serviciile si formatul sau, METRO Punct doreste sa redefineasca adaptabilitatea, facilitand dezvoltarea afacerii acestuia, intr-un mod rapid si eficient. „ Acest magazin difera de celelalte magazine, cu care v-am obisnuit, prin suprafata si sortiment, dar pastreaza toate celelalte beneficii acordate clientilor nostri profesionisti: ofertele promotionale, programele de loialitate, accesul pe baza legitimatiei de client, consultanta specializata. Prin aceasta noutate, compania doreste sa asigure, in continuare, dezvoltarea viitoare a afacerilor clientilor nostri” a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry Romania.

METRO Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuTie din Bucuresti. Cifra de afaceri a Metro Cash&Carry Romania in 2009 a fost de 1.228 milioane euro. In prezent, reteaua Metro Cash&Carry Romania numara 24 de centre de distributie.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content