FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > METRO promoveaza alimentele autohtone prin programul "Bunatati din Romania"

METRO promoveaza alimentele autohtone prin programul "Bunatati din Romania"

Dupa ce in luna mai METRO Romania a lansat programul „De-ale noastre”, prin care le faciliteaza fermierilor posibilitatea de a deveni furnizori de legume pentru reteaua de magazine cash & carry,  compania dezvolta si un proiect de sustinere a producatorilor autohtoni, numit „Bunatati din Romania”.

Programul beneficiaza de sustinerea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si vizeaza încurajarea consumului de produse romanesti prin realizarea de parteneriate cu producatorii români. În program participa producatori autohtoni care acoper diverse categorii de produse: peste, carne, preparate din carne, lactate, brânzeturi, legume si fructe, paine si produse de panificatie, vinuri, dar si conserve.

Astfel, „Bunatati din Romania” va permite furnizorilor Metro de alimente care vor intra in program sa beneficieze de o mai buna promovare in-store, prin semnalizarea produselor la raft cu insemnele si logo-ul programului, precum si aparitia produselor in revistele cu oferte ale companiei. Oferta Metro include circa 4.000 de produse din categoriile mentionate, fabricate in Romania.

METRO Cash & Carry, parte a grupului german METRO, este reprezentata in 29 tari cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde euro in 2011. METRO Cash & Carry România numara 32 de magazine METRO si METRO Punct in 24 de orase.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content