FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > METRO Group urca pe podiumul celor mai mari companii private din Romania

METRO Group urca pe podiumul celor mai mari companii private din Romania

Cifrele de afaceri cumulate ale diviziilor de vanzari METRO Group in Romania, aferente anului 2009, plaseaza grupul german de retail pe locul 3 in topul celor mai mari companii private de pe piata, in urcare cu doua pozitii fata de clasamentul pe 2008.

Cifra de afaceri totala a diviziilor METRO Group in Romania in 2009 a fost de 1,897 miliarde de euro, din care 1,226 miliarde inregistrate de METRO Cash & Carry si 0,671 miliarde de euro raportate de divizia real,- Hypermarket. Dintre retaileri, METRO Cash & Carry isi pastreaza suprematia, urcand chiar in top de pe locul 5 pe 4.

Evolutia vanzarilor cumulate ale METRO Group in Romania in 2009 a adus o scadere a cifrei de afaceri cumulate cu 10,7% in euro, de la 2,126 miliarde de euro, corectie determinata, in principal, de deprecierea leului in raport cu moneda unica europeana si de contractia consumului pe fondul crizei economice mondiale. Defalcat pe cele doua divizii, scaderea afacerilor in cash & carry cu 17,5% a fost contracarata de cresterea pe segmentul de hipermarketuri, unde real,- a inregistrat un avans de 5,2%, pe fondul extinderii retelei de magazine.

METRO Group este unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, ajungand la vanzari totale de peste 65 de miliarde de euro. Compania opereaza in jur de 2100 de magazine in 33 de tari, in care lucreaza peste 290.000 de angajati. Performantele METRO Group se bazeaza pe forta diviziilor sale de vanzari, care opereaza independent pe segmentele lor de piata: Metro/Makro Cash & Carry – liderul mondial pe piata comertului cu ridicata, hipermarketurile real,-, Media Markt si Saturn – liderii europeni in comertul specializat cu produse electronice si electrocasnice si magazinele Galeria Kaufhof, pe segmentul „department stores”.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content