FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Metro duce reteaua La Doi Pasi la 500 de magazine in primul an de la lansare

Metro duce reteaua La Doi Pasi la 500 de magazine in primul an de la lansare

Reteaua LaDoiPasi, dezvoltata de Metro Romania pentru sustinerea comerciantilor traditionali, a devenit cea mai extinsa retea de magazine de proximitate din tara, cuprinzand 500 de magazine operationale. 

Toate cele 500 de magazine, care au intrat in sistemul de franciza, poarta insemnele La Doi Pasi si sunt amenajate cu ajutorul specialistilor Metro Cash & Carry Romania.

″Suntem mandri de faptul ca avem cea mai extinsa retea de magazine de proximitate de pe teritoriul tarii. Intentia acestui program este de a oferi suport real micilor comercianti independenti, ajutandu-i sa se dezvolte intr-un mediu foarte competitiv. Performanta de a deschide 500 de magazine in mai putin de un an arata ca modelul nostru de franciza se potriveste nevoilor clientilor nostri de a-si servi consumatorii”, a declarat, intr-un comunicat, Marc Carena, director management clienti Metro Cash & Carry Romania.

In cadrul retelei La Doi Pasi, Muntenia este cea mai dezvoltata regiune in ceea ce priveste ritmul de deschidere a magazinelor, numarand 133 de astfel de unitati, urmata de Transilvania, cu 114 unitati; Moldova, cu 87 de magazine; Oltenia, cu 55; Dobrogea si Crisana, cu 36, respectiv 22 de magazine LaDoiPasi. Bucuresti, Brasov si Constanta sunt judetele cu cele mai multe unitati La Doi Pasi operationale.

Cum functioneaza franciza La Doi Pasi

Programul La Doi Pasi le ofera micilor comercianti traditionali posibilitatea de a face parte dintr-o retea nationala si de a beneficia de o serie de avantaje (cursuri de instruire, consultanta pe toata perioada desfasurarii parteneriatului si asistenta in programele de marketing), care sa ii ajute in cresterea competitivitatii pe piata.

Totodata, prin intermediul francizei, proprietarii de magazine isi pastreaza independenta financiara si operationala, pe durata intregii colaborari

La fiecare doua saptamani, Metro publica brosuri publicitare si promoveaza selectiv produsele proaspete si ultra proaspete, precum si produsele marca proprie care aduc un plus in diferentierea acestor magazine in piata. Incepand cu luna octombrie, franciza LaDoiPasi este comunicata, la nivel national, si prin executii radio.

Metro Cash & Carry Romania, parte integranta a Metro Cash & Carry International numara 32 de magazine in 24 de orase. Divizia Metro Cash & Carry, parte a grupului german Metro, este reprezentata in 29 tari cu aproximativ 700 de magazine cash & carry si peste 120.000 angajati. Metro Cash & Carry a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde euro in 2011.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content