FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > METRO a demarat campania de promovare pentru magazinele "La Doi Pasi"

METRO a demarat campania de promovare pentru magazinele "La Doi Pasi"

Dupa ce a trecut pragul de 400 de unitati operationale in reteaua de proximitate LaDoiPasi, dezvoltata in sistem de franciza prin parteneriate cu retaileri traditionali locali, METRO a demarat campania de promovarea acestor magazine la nivel national.

“Am demarat campania de promovare a retelei de magazine LaDoiPasi prin intermediul canalelor nationale de radio si ne dorim sa o continuam pana la sfarsitul acestui an, promovand si produsele din flyer-ul LaDoiPasi care apare din doua in doua saptamani”, a declarat Adina Timplaru, Head of Corporate Communications la METRO Cash & Carry Romania.

Franciza LaDoiPasi a fost lansata oficial in Romania la inceputul anului 2012. Pentru extinderea acesteia, METRO Cash&Carry ia in calcul parteneriatele cu retaileri traditionali care opereaza magazine de suprafete cuprinse intre 40 mp si 200 mp.
In costul francizei este inclus si costul de promovare a magazinelor si a ofertelor speciale de la raft.

“Ideea acestor reclame a pornit de la faptul ca ele transmit esenta existentei magazinelor LaDoiPasi: faptul ca magazinele au existat deja in zona respectiva,
ca isi cunosc cel mai bine clientii pentru ca sunt de foarte mult timp in zona si chiar proprietarii magazinelor locuiesc in aceeasi zona in care au magazinul; legatura emotionala si, pana la urma, fizica, dintre proprietar - care isi petrece majoritatea timpului in magazin - si clientii magazinului sau este foarte stransa”, a mai precizat reprezentantul METRO.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content