FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > METRO Cash & Carry Romania compenseaza marirea TVA-ului pentru produsele promotionale cuprinse in cataloagele METRO, in perioada 1-14 iulie 2010

METRO Cash & Carry Romania compenseaza marirea TVA-ului pentru produsele promotionale cuprinse in cataloagele METRO, in perioada 1-14 iulie 2010

METRO Cash & Carry Romania compenseaza marirea TVA prin acordarea unui discount de 4,04% din pretul produselor vizate. Oferta este valabila in perioada 1-14 iulie 2010, exclusiv pentru produsele promotionale cuprinse in cataloagele METRO.

„Pentru a rezista in afaceri, pe o piata concurentiala, pastrarea cuvantului dat e o necesitate de la care nu se poate face rabat niciodata, cu atat mai mult in contextul economic actual. La METRO i-am obisnuit pe clientii nostri profesionisti cu promisiunile respectate si ii asiguram ca vom face la fel si mai departe, indiferent de situatie”, a spus Claude Sarrailh, Director Management Clienti METRO Cash & Carry Romania.

METRO Cash & Carry Romania este o parte integranta a METRO Cash & Carry International. METRO Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Astazi, reteaua de magazine numara 25 de centre de distributie: in Bucuresti - 5 centre, in Brasov, Constanta si Timisoara cate 2 centre si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad si Deva. 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content