Metro Cash & Carry lanseaza noua strategie privind marcile proprii | Progresiv

Metro Cash & Carry si-a prezentat noua strategie privind marcile proprii, constand in sase marci distincte, dedicate exclusiv nevoilor clientilor sai profesionisti. Principalele caracteristici sunt: un sortiment restrans, o orientare mai puternica spre nevoile clientilor precum si preturi competitive. Noul portofoliu de marci proprii este lansat treptat pe piata, in toate cele 30 de tari in care opereaza compania Metro Cash & Carry lanseaza noua strategie privind marcile proprii

Noua strategie rezida intr-un portofoliu redus alcatuit din sase marci exclusive, asigurand o structura clara si o mai buna intelegere la nivelul grupurilor tinta. Marcile proprii au fost dezvoltate in colaborare stransa cu clientii, care si-au exprimat nevoile specifice din punct de vedere al calitatii, performantei, ambalarii si pretului.
Aro se vinde la cel mai mic nivel de pret - sub nivelul de referinta al concurentei - si cuprinde produse alimentare si nealimentare de calitate.

Fine Food inseamna produse premium, care se adreseaza comerciantilor independenti din domeniul alimentar precum si unitatilor prestatoare de servicii.

Horeca Select furnizeaza sectorului gastronomic produse alimentare si nealimentare de top pentru uz profesional in bucatarie.

H-Line este un sortiment de produse nealimentare care ofera "solutii" exclusiv pentru sectorul hotelier si gastronomic. Aspectul profesional si performanta H-Line ofera o alternativa reala la francizare.

Rioba este un portofoliu exclusiv concentrat pe specialitati de cafea si cocktail-uri pentru baruri, cafenele, hoteluri, companii si birouri.

Sigma este o solutie exclusiva pentru produse de birou ce raspunde cererii profesionale. Sigma deserveste toate grupele de clienti si ofera asistenta in organizarea afacerii. 

Toate cele sase marci combina inovatia si performanta cu preturile competitive. In medie, pretul de vanzare este cu 10 - 20 % mai mic decat cel al produselor apartinand unor marci similare, oferind in acelasi timp o calitate comparabila cu cel mai bun standard de pe piata.

Pana in 2012, Metro doreste sa creasca procentul de vanzari aferent marcilor proprii de la 10% cat este in prezent, la 20%. Pe baza cifrelor din 2008, acest lucru ar insemna vanzari in valoare totala de aproximativ 6 miliarde ?. Portofoliul variat de produse este implementat in prezent in toate cele 30 de tari in care opereaza compania.

AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...