FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > METRO anunta un parteneriat co-marketing cu Google

METRO anunta un parteneriat co-marketing cu Google

METRO Cash & Carry Romania anunta semnarea unui parteneriat co-marketing cu Google ca parte a strategiei de diversificare a avantajelor oferite clientilor sai profesionisti.

Obiectivul parteneriatului este recompensarea clientilor METRO Cash & Carry Romania prin cupoane Google AdWords. Cupoanele vor fi acordate clientilor care se inregistreaza online pe platforma de comert METRO Office Direct si pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create. „Google AdWords este considerata una dintre cele mai populare si eficiente solutii de publicitate prin Internet. Prin folosirea acestui cupon, clientii profesionisti METRO Romania au un instrument util de publicitate care ii ajuta sa isi sporeasca vizibilitatea online si, astfel, sustine cresterea afacerii lor”, a declarat Marc Carena – Director Management Clienti METRO Cash & Carry Romania.

Reteaua METRO Cash & Carry Romania a lansat METRO Office Direct in ianuarie 2012. Acesta este un magazin online cu produse de birotica, papetarie, electronice, electrocasnice, IT, curatenie si protocol. Platforma www.metro.ro/direct listeaza peste 4.500 de produse, mai multe decat cele aflate pe rafturile magazinelor METRO Cash & Carry Romania la raioanele mentionate.

„Una dintre principalele prioritati ale Google in Romania este aducerea mai multor business-uri in mediul online si ajutarea acestora sa aiba succes folosind solutii de publicitate precum Google AdWords. METRO are o baza importanta de clienti IMM cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezen?ei online – ceea ce face din acest parteneriat unul semnificativ pentru noi”, a declarat, la randul sau, Rares Rusu – Marketing Manager Google Romania.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content