FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Mercury360 se racoreste cu Milkshake. De la Dr.Oetker

Mercury360 se racoreste cu Milkshake. De la Dr.Oetker

Mercury360 semneaza spotul Milkshake, primul spot de produs marca Dr.Oetker realizat in Romania.

Creat cu ocazia lansarii unui nou sortiment din gama Milkshake de la Dr.Oetker, spotul debuteaza pe TV miercuri, 7 iulie 2010, si va rula timp de o luna pe principalele canale de televiziune.

Noul Milkshake de la Dr.Oetker completeaza gama de bauturi pe baza de lapte (ciocolata, vanilie si capsune) cu o noua aroma, de banane, iar spotul este primul TVC pentru un produs Dr.Oetker, gandit si realizat in Romania. Executia creativa si headline-ul „Usor de preparat si de savurat” comunica principalele beneficii ale produsului: este racoros, perfect pentru zilele toride de vara, si e foarte usor de preparat.

„Spotul e simplu si usor de inteles, tocmai pentru ca spune clar si direct care sunt avantajele acestui produs, prin dramatizarea unei situatii obisnuite pentru publicul caruia i se adreseaza: o gasca de prieteni se relaxeaza la piscina, intr-o zi calduroasa de vara. Milkshake-ul fresh, pregatit fara efort de baieti, alunga plictiseala si surprinde placut fetele”, povesteste Tiberiu-Cristian Papa, Senior Art Director, Mercury360.

„Strategia a luat in calcul situatia de consum si faptul ca tinerii, cei care prefera aceasta bautura, nu au timpul necesar si nici obisnuinta de a pregati lucruri prea complicate. Iar Milkshake de la Dr.Oetker exact asta face: iti ofera o surpriza racoritoare si savuroasa fara retete complicate, fara zeci de ingrediente si fara blendere sau teluri”, continua Papa.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content