FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Mercadia vizeaza obtinerea unei pozitii dominante in retailul romanesc

Mercadia vizeaza obtinerea unei pozitii dominante in retailul romanesc

Mercadia Group a anuntat lansarea conceptului de magazin mobil Mic.Ro, dupa ce reteaua de unitati fixe a ajuns deja la 113 unitati, deocamdata in Bucuresti.Mic.Ro mobil va avea, pana la finalul lunii octombrie, 30 de magazine operationale in capitala.

„Strategia noastra vizeaza obtinerea unei pozitii dominante pe piata de retail din Romania. Dezvoltam retailul de proximitate si parteneriate pe termen lung cu micii comercianti, prin reteaua Mic.Ro. In paralel, vizam insa si expansiunea operatiunilor de tip hard discount, prin Minimax Discount”, a declarat Dan Ionescu, CEO Mercadia Group.

Pana la finele acestui an si reteaua Minimax va ajunge la 50 de magazine.
Mic.Ro este un concept de magazin de proximitate, amplasat la parterul blocurilor, coltul strazilor si in zone de trafic pietonal, menit sa deserveasca nevoile curente, de urgenta, ale clientilor.

Ritmul de extindere al unitatilor mobile estede 20 in luna octombrie, 30 in luna noiembrie, 50 in luna decembrie si cate 120 de magazine mobile lunar, incepand cu ianuarie 2011. Magazinele sunt amplasate pe platforme mobile de 3,5 tone, iar mentenanta parcului este asigurata de Casa Auto si Auto Italia.
„Mic.Ro, prin magazinele sale fixe si mobile, este bacania moderna, care raspunde nevoilor urgente ale vecinului de cartier. In plus insa, Mic.Ro este si o reteta de business care ofera micilor comercianti posibilitatea de a deveni asociati, dezvoltand operatiuni de tip franciza”, a adaugat Dan Ionescu.
Planurile de extindere vizeaza deschiderea a 1.000 de magazine fixe si 2.000 de magazine mobile in orasele mari ale Romaniei.

Mercadia a dezvoltat un program de training si parteneriat pentru a-si forma asociati care sa gestioneze magazinele Mic.Ro. Sunt vizati in special tinerii sau tinerele familii, iar conditiile care trebuie indeplinite se refera la parcurgerea unui training si apoi preluarea unui spatiu de vanzare Mic.Ro. Trainingul pentru asociat este 400 de euro si este suportat de cel care doreste sa devina asociat. De asemenea, contractul de parteneriat prevede si depunerea unei garantii de catre asociat, in valoare de 7.000 de euro. Asociatul are raspunderea gestionarii magazinului, a comenzilor si a personalului, iar Mercadia are decizia preturilor si a sortimentatiei.

Magazinele sunt aprovizionate de platforma logistica a Minimax, din Bucuresti. O a doua platforma va fi construita in Comuna Pantelimon, iar fiecare magazin Minimax va servi ca punct de aprovizionare pentru magazinele Mic.Ro din jurul sau.

Investitia totala in dezvolvarea retelei depaseste 200 de milioane de euro, a anuntat Dinu Patriciu, suma investita pana acum fiind de 30 de milioane de euro. Patriciu a adaugat ca se asteapta sa ajunga la pragul de rentabilitate in aprilie 2011, la un an de la lansarea afacerii.

 

Un articol amplu pe acest subiect puteti citi in numarul din noiembrie al revistei Magazinul Progresiv.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content