FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Marketing in Romania. Versiunea 2.0 sau 3.0 ?

Marketing in Romania. Versiunea 2.0 sau 3.0 ?

Dupa ce profesorul Philip Kotler a prezentat recent in Romania noul sau model de marketing la trainingul certificat „Marketing prin valori”, Carmen B?lan, moderatorul acestui eveniment si profesor ASEBUSS ?i EXEC-EDU, alaturi de marketeri de succes din mediul de afaceri romanesc va invita in 26 iunie sa luati parte la Marketing in Romania. Versiunea 2.0 sau 3.0 ? 

De la marketingul centrat pe produse (marketing 1.0) la canalizarea înspre consumator (marketing 2.0), marketingul trece azi printr-o noua transformare, orientându-se catre social, responsabilitate corporatist? ?i valori umane. Este aceasta noua abordare valabila in companiile romanesti ? In ce masura poate crea valoare adaugata ? Ce organizatii au aplicat deja cu succes acest model si cu ce rezultate ?  Cu ce alte provocari se confrunta azi marketerii in Romania ?

Astazi, multe companii se adreseaza membrilor generatiei G, care sunt mai bine informati, buni cunoscatori ai tehnologiilor si dependenti de mediul online si de retelele sociale. Totodata, un numar tot mai mare de clienti potentiali sunt interesati de binele comunitatii din care fac parte. Sa detii un loc cat mai bun in mintea si in inima clientului sunt deja obiective de marketing prioritare. In conditiile in care nevoile si asteptarile clientilor devin tot mai sofisticate si multidimensionale, sunt tot mai necesare adaugarea unui al treilea punct de contact – spiritul clientului si raportarea la valorile sale. Carmen Balan – profesor ASEBUSS & EXEC-EDU

Evenimentul aduce, in afara unor informatii valoroase si consistente despre aplicarea marketingului 3.0 in Romania, studii de caz oferite de experti in marketing precum Daniel Pana, Marketing Executive Director la BCR, Monica Iavorschi, Director general Arctic sau Daniela Sfrija – Director general Brand Pilot SRL.

Seminarul are loc marti 26 iunie in intervalul orar 17.30 – 20.00 si este organizat de ASEBUSS si EXEC-EDU.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content