Marius Caluian incepe retail audit-ul in Romania printr-un joint-venture
Market Vector, compania infiintata de Marius Caluian, devine Vektor Marktforschung in urma parteneriatului cu o companie de software originara din Elvetia, un furnizor important de solutii dedicate dintr-un spectru larg de industrii.
Vektor Marktforschung si-a setat ca obiectiv furnizarea de solutii de business intelligence. Compania este condusa de catre Marius Caluian din pozitia de General Manager. El este cel care a condus compania de cercetare de piata MEMRB Romania si Republica Moldova timp de 13 ani.
In 2012, Caluian a lansat operatiuni de retail tracking in Republica Moldova cu o echipa formata din 15 persoane. In prezent, in urma joint-venture-ului cu firma de software elvetiana, Vector Marktforschung va lansa oficial primele sale rapoarte de retail audit in august 2013.
“Erau necesare doua componente cheie pentru a demara operatiunile de retail tracking in Romania: software competitiv si investi?ie puternica. Market Vector a demarat un parteneriat solid cu o companie elvetiana specializata in productia de tehnologii software ce dispune de o platforma de ultima generatie, aflata in continua dezvoltare, fapt ce si-a dovedit avantajele si beneficiile inca din primele faze ale proiectului. Investitia depaseste un milion de euro si a condus la crearea a 80 de locuri de munca. A fost atins astfel un mix echilibrat de tehnologie, resurse financiare si know-how. De altfel, flexibilitatea tehnologica va reprezenta cuvantul de ordine in activitatea companiei”, a declarat Marius Caluian, directorul general al Vektor Marktforschung.
El a mai spus ca datele de retail tracking vor fi procesate in august 2013, odata cu finalizarea recensamantului complet al locatiilor din off-premise si on-premise din Romania si calcularea factorilor de extrapolare.
“Din informatiile obtinute de la importanti jucatori din piata FMGC a rezultat necesitatea diversificarii reale a surselor de informare pentru factorii decidenti, precum si validarea informatiilor complete de retail tracking (retail, horeca, scanning). Viteza, acuratetea, claritatea si conciziunea informatiilor prezentate reprezinta pentru adevaratii lideri factori decisivi in luarea deciziilor strategice, inclusiv de alegere a furnizorilor de informatii”, a comentat Marius Caluian.
Adaugă comentariu nou