FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Management nou pentru Retailplus South East Europe

Management nou pentru Retailplus South East Europe

De la inceputul acestui an, compania de cercetare de piata Retailplus are o noua conducere. Alexandru Zudor a preluat, de la 1 ianuarie 2012, functia de Managing Director South East Europe dupa ce a condus, timp de doi ani, departamentul de operatiuni, ca Operations Manager.

Alexandru are o experienta vasta in retail si cercetare de piata, acumulata in companii precum MEMRB, Spar sau Artima. Din noua sa pozitie, el se va ocupa de consolidarea business-ului Retailplus in Romania si de expansiunea in Bulgaria si tarile ex-iugoslave. Alexandru Zudor este absolvent al Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii de Vest din Timisoara, cu specializare in marketing.

Tot de la inceputul acestui an, Roxana Baciu ocupa functia de Business Development Manager South East Europe, avand ca principala responsabilitate dezvoltarea brandului si a portofoliului de clienti Retailplus in Romania si Europa de Sud-Est. Roxana vine cu o expertiza bogata in retail si FMCG acumulata ca redactor sef la cea mai importanta publicatie de specialitate, Magazinul Progresiv, completata de experienta ca Marketing & Communication Manager la Nielsen Romania. Roxana este absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea Bucuresti.

Despre Retailplus
Retailplus este o companie de cercetare de piata specializata in monitorizarea executiei la punctul de vanzare. Fondata in Israel, in 2001, Retailplus a intrat in Romania in 2008, realizand proiecte in categorii precum bere, cafea, racoritoare, margarina, condimente, conserve de carne si legume, dar si in non-food, pentru produse cosmetice, produse de igiena personala, produse de ingrijire a casei si hainelor. La sfarsitul anului 2011 Retailplus era prezent in tarile din Europa Centrala si de Sud-Est, precum si in Rusia, Ucraina, Turcia, India si Orientul Mijlociu.
Operatiunile Retailplus pentru Europa de Sud-Est sunt conduse de la Bucuresti. Obiectivul Retailplus este de a ajuta companiile din FMCG sa-si eficientizeze activitatile in spatiul de retail, ceea ce permite cresterea vizibilitatii brandurilor si, implicit, a vanzarilor. Retailplus este un joint venture la nivel global cu compania Nielsen

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content