Maggi lanseaza campania "Pentru o viata echilibrata"
Maggi lanseaza campania „Pentru o viata echilibrata”, cu scopul de a informa publicul larg asupra principiilor unei alimentatii echilibrate si ale unui stil de viata sanatos.
„Maggi arata ca o alimentatie echilibrata poate sa fie si gustoasa, cu putina imaginatie si cunoscand cele mai potrivite metode de preparare a ingredientelor. Nu este nevoie de diete extreme, nici de ore intregi de efort fizic, de preparate fade sau costisitoare, ci doar de echilibru in viata de zi cu zi si de cunoasterea unor principii alimentare corecte”, spune Alina Dragomir, Brand Manager Maggi.
Pe parcursul campaniei care se va desfasura pana la sfarsitul anului, Maggi va colabora cu Prof. Dr. Gabriela Radulian, de la Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice „N.C. Paulescu”, pentru a oferi informatii specializate despre o alimentatie optima si modul in care alimentatia zilnica poate fi echilibrata din punct de vedere nutritional, incluzand in acelasi timp preparate cu gust bun.
Inaugurarea campaniei este insotita de relansarea site-ului www.maggi.ro, care promoveaza acelasi principiu: o alimentatie echilibrata sta la baza unui stil de viata echilibrat. Noul site acopera o varietate de teme referitoare la ideea de echilibru, de la modalitati de preparare a alimentelor si consumul lor, pana la sfaturi pentru diminuarea factorilor de stres si hobby-uri.
Prezent in peste 60 de tari din intreaga lume, Maggi face parte din portofoliul Nestlé, lider mondial in industria alimentara. In Romania, marca Maggi este prezenta prin Maggi Secretul Gustului, Maggi Bors, Mustar Maggi Moments, Maggi Supe standard si instant, Maggi Cuburi si Maggi Ideea Zilei.
Adaugă comentariu nou