L’Oréal sarbatoreste 100 de ani | Progresiv

L’Oréal, cea mai mare companie din industria frumusetii din lume, sarbatoreste astazi cea de-a o suta aniversare, impreuna cu cei 67.500 de angajati din 65 de tari in care grupul este prezent. L’Oréal sarbatoreste 100 de ani

Compania, care la inceput avea un singur brand, infiintata de un chimist vizionar, Eugène Schueller, in Paris, Franta, in 1909, astazi are 23 de branduri la nivel mondial, prezente in toate lanturile de distributie (saloane de cosmetica, piete de larg consum, lanturi de lux, farmacii), cu origini culturale diverse (americane, italiene, franceze, japoneze, chinezesti etc.). Printre cele mai cunoscute branduri se numara L’Oréal Paris, L’Oréal Professionel, Vichy, Lancôme si The Body Shop.

“Centenarul este o oportunitate sa ne reafirmam angajamentul transmis prin viziunea si valorile noastre: o abordare stiintifica, o cautare constanta a inovatiei; gustul pentru provocare; respectul pentru diversitate, precum si pentru convingerea ferma ca frumusetea are un rol important in societate”, comenta cu ocazia aniversarii, Jean-Paul Agon, Directorul Executiv al companiei. 

Interesul companiei pentru cercetare este demonstrat si de faptul ca acest departament are alocat un buget anual de aproape 600 de milioane de Euro, iar in cadrul acestuia lucreaza de mai mult de 3.000 de cercetatori activi in 18 centre de cercetare si 15 centre de evaluare din intreaga lume. Compania fabrica mai mult de 4,5 miliarde de produse in fiecare an, numai in 2008 intregistrand mai mult de 600 de patente. 

In prezent, aproape 90% din cifra de afaceri a grupului este realizata in afara Frantei, din care aproape o treime este generata pe pietele emergente. Expansiunea internationala a explodat pur si simplu in anii ’90, prin achizitii strategice, care au permis grupului sa-si extinda dezvoltarea internationala. Compania L’Oréal este prezenta acum in mai mult de 130 de tari, adresandu-se unui miliard de consumatori.  Comentand pe marginea oportunitatilor de dezvoltare viitoare, Jean-Paul Agon a adaugat ca “globalizarea pietei de cosmetice este abia la inceput. Acest aspect inseamna pentru compania noastra o oportunitate uriasa pentru cel putin 20 de ani de acum inainte.”

Tot cu ocazia sarbatorii a 100 de ani de existenta, L’Oréal a anuntat desfasurarea a 100 de proiecte sociale, menite sa ajute si sa sprijine comunitatile la nivel local, prin initiative concrete. Fiecare proiect, initiat si sustinut de catre filialele grupului din intreaga lume, reflecta un angajament de lunga durata a grupului L’Oréal pentru responsabilitatea sociala. Cele 100 de proiecte sunt dezvoltate in cele trei directii vizate de  activitatile de filantropie ale grupului: educatia, incurajarea respectului de sine si promovarea cercetarii stiintifice.

In ceea ce priveste Romania, proiectul dedicat studentilor si consta intr-un concurs de fotografie cu tema “Romania, esti frumoasa!” „Prin lansarea proiectului “Romania, esti frumoasa!”, L’Oréal Romania cauta sa descopere si sa prezinte frumusetea prin ochii oamenilor, sa le dezvolte mandria de tara si sa aduca schimbare in viata a 100 de tineri studenti care vor primi, ca premiu, burse private in valoare totala de 200.000 RON”, a declarat Richard Matalon, Coutry Managing Director L’Oréal Romania.

Programul se va desfasura pe internet, studentii putandu-se inregistra pe un site dedicat special acestui concurs, www.loreal100.ro. Ei vor putea intra in concurs publicand cel putin o fotografie care sa prezinte frumusetea Romaniei, in cel putin una dintre categoriile: natura noastra, oamenii nostri, cladirile noastre, obiectele noastre, alte frumuseti (ex. fotografie de strada, animale, traditii etc)

L’Oréal este lider mondial pe piata cosmeticelor, cu o cota de piata in 2008 de 15,8%, conform informatiilor oferite de companie, si cu vanzari care au atins anul trecut cifra de 17,5 miliarde de euro.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...