FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl vrea sa investeasca 500 mil. euro in Italia in urmatorii cinci ani

Lidl vrea sa investeasca 500 mil. euro in Italia in urmatorii cinci ani

Ca si in alte tari , precum Franta si Germania, Lidl intentioneaza sa scape de imaginea sa de magazin de tip discount in Italia si sa incerce un concept mai apropiat de supermarket. Planul grupului german Schwarz este de a investi 500 de milioane de euro in reteaua din Italia, potrivit Il Sole 24 Ore. O parte din fonduri vor merge in modernizarea retelei existente, de exemplu extinderea raionului de brutarie calda din magazine, deja implementat in 150 de magazine.

Pentru urmatorii cinci ani, Lidl intentioneaza sa investeasca cate 100 de milioane de euro pe an si sa deschida 120 de noi magazine cu suprafete de 800–1.200 metri patrati. "Cresterea noastra va continua sa fie la aceeasi viteza ca si in trecut, datorita la succesul le-am avut pana acum", a spus Lidl Italia intr-o declaratie.

Potrivit Lidl, "italianizarea" ofertei a avut un impact pozitiv asupra vanzarilor. Din gama actuala, 70% din produsele actuale sunt fabricate in Italia, inclusiv unele cu denumire de origine controlata si indicatie geografica protejata. Pentru a evidentia accentul pe caracteristici regionale , steagul italian a devenit acum o caracteristica standard de branding Lidl in piata .

Totodata, potrivit unor informatii din piata, Lild intentioneaza sa investeasca 100 de milioane de euro anul viitor in Finlanda.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content