FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Lidl se promoveaza in concerte in Moldova si pe litoral

Lidl se promoveaza in concerte in Moldova si pe litoral

Lidl a anuntat ca a devenit sponsor principal al turneului Mix Music Evolution, o serie de concerte in 14 orase din Moldova si de pe litoral, desfasurate in perioada 16 iunie – septembrie 2012.

In cadrul turneului Mix Music Evolution, aflat la a doua editie, Lidl isi promoveaza doua marcile proprii: berea Argus si apa Saguaro.
“In calitate de sponsor principal, Lidl sustine pentru prima data un eveniment de asemenea anvergura in tara noastra, oferindu-le spectatorilor ocazia de a degusta produse specifice Lidl la cele mai avantajoase preturi – o premiera pe piata concertelor din Romania”, au declarat reprezentantii Lidl Romania.
Lineup-ul turneului Mix Music Evolution include artisti precum Proconsul, Andreea Balan, Petrisor, Alexandra Ungureanu, Keo, Skizzo Skillz si DJ Jungle, moderatorii evenimentului fiind Catalin Maruta si Emma Stefan.

In weekend, Lidl organizeaza sesiuni de autografe si fotografii in cadrul intalnirilor intre artistii de la Mix Music Evolution si fanii acestora, chiar in magazinele retelei. Retailerul a anuntat si ca va acorda in fiecare oras cinci invitatii duble „Mix Music Experience”, constand in acces in spatele scenei si in cortul artistilor.
„Aceasta serie de evenimente este menita sa intareasca pozitia Lidl pe piata locala, oferind tuturor celor prezenti ocazia sa intalneasca brandul Lidl si in afara magazinelor noastre” a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager la Lidl Romania.
Intrarea in cadrul concertelor este conditionata de plata unui bilet de 1 leu, suma ce va fi directionata campaniei de reimpadurire a parcurilor „1 Leu pentru copacul meu”.
 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content