FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Leclerc testeaza conceptul Drive in Polonia

Leclerc testeaza conceptul Drive in Polonia

Leclerc testeaza conceptul Drive in zece unitati din Polonia. Retailerul intentioneaza sa lanseze acest serviciu si in Spania si Portugalia, scrie LSA.

 “Nu toate magazinele sunt concepute pentru a gazdui un Drive. Nu avem niciun interes sa dezvoltam acest serviciu intr-unul dintre magazinele  rurale, spre exemplu la frontiera cu Ucraina. Polonezii sunt consumatori ai livrarilor la domiciliu, si acesta este doar debutul”, a declarat Pascal Carreras, membru Leclerc, responsabil cu dezvoltarea internationala a grupului.

In Polonia, Leclerc opereaza 40 de magazine, incluzand supermarketuri si hypermarketuri.  Retailerul a anuntat ca aceasta etapa de experimentare pentru conceptul de Drive pe pietele straine se va extinde rapid, intentionand sa implementeze acest proiect si in Spania si Portugalia.

Desi nu exista niciun indiciu ca formatul Drive din Franta ar fi profitabil, Leclerc vede clar potential in pietele de peste granita. Spre deosebire de Auchan si Tesco, Carrefour nu are de gand sa lanseze conceptul de comert conline pe piata din Polonia pentru ca este de parere ca nu va fi profitabil pentru moment.
In Spania, drive-ul nu este pe placul consumatorilor. Impactul pe aceasta piata este inca irelevant in comparatie cu omologii sai din Franta si sunt folosite cel mai adesea pentru a completa strategia de e-commerce a Carrefour.  Auchan si El Corte Ingles opereaza si ei versiuni ale aceluiasi format. Factorii care ar putea explica insuccescul acestui format sunt slaba raspandire demografica, rata mare a somajului si structura retailului. Conceptul Drive click&collect este deja disponibil in magazinele Alcampo si Simply, detinute de Auchan.

Sursa foto: lsa-conso.fr

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content