FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > La 20 de ani de la infiintare, magazinul Quick Deli intra in era digitala

La 20 de ani de la infiintare, magazinul Quick Deli intra in era digitala

Magazinul Quick Deli va lansa un card de fidelitate virtual pentru utilizatorii de smartphone, in parteneriat cu platforma VirtualCards, aplicatie disponibila in AppStore si Play Store. In plus, Quick Deli, care implineste anul acesta 20 de ani de la deschiderea magazinului, ar putea intra si pe comertul online.

Magazinul a fost deschis, in 1994, in centrul Capitalei, pe Strada Tunari la intersectia cu Strada Mihai Eminescu, la adresa la care se afla in prezent. Initial magazinul a fost mai mic, spatiul de vanzare fiind extins la suprafata actuala, de 100 de metri patrati, in 1998. “Am facut numeroase modificari de-a lungul timpului, am cumparat mobilier si utilaje frigorifice noi ori de cate ori a fost nevoie. Incepand cu anul 2008 am acordat o mai mare importanta imaginii magazinului, am adus un nou logo si o noua identitate vizuala si tot in acel an am schimbat si aspectul exterior”, afirma Liliana Comaneci, directorul general si proprietarul firmei Comat Comserv, care opereaza magazinul Quick Deli.

Nu numai Quick Deli s-a schimbat de-a lungul anilor, ci intregul comert bucurestean. “In 1994 erau foarte multe magazine traditionale si foarte multe chioscuri, printre putinele magazine «moderne» din Bucuresti fiind supermarketurile Nic si La Fourmi. In primii ani dupa deschiderea magazinului, ne aprovizionam in totalitate cu marfuri din en-gros, in prezent aproape toate produsele fiind aduse de catre furnizori la magazin. De asemenea, in primii ani, tot ce puneai la raft se vindea. Acum trebuie sa fii foarte atent la sortimentatie si la pret”, adauga directorul general Quick Deli.

Potrivit Lilianei Comaneci, multi dintre copiii primilor clienti ai magazinului au ajuns, la randul lor, clientii magazinului Quick Deli, iar unii din ei sunt astazi parteneri de afaceri ai magazinului.

Prin intermediul cardului de fidelitate, care va fi in curand disponibil in varianta digitala, Quick Deli va oferi clientilor o reducere de 5%. Pe de alta parte, retailerul independent s-ar putea extinde si pe comertul online, prin introducerea optiunii de a comanda produsele online si a le ridica ulterior de la magazin sau prin intermediul curierului.  “Ma gandesc din ce in ce mai mult sa fac o selectie cu produsele cele mai vandute ale magazinului pe care sa le am disponbile si intr-o versiune virtuala a magazinului. Este o modalitate prin care ma pot diferentia de celelalte magazine”, adauga Liliana Comaneci.

Quick Deli a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri usor peste 5 milioane de lei, in scadere fata de anul precedent, ca urmare a scaderii puterii de cumparare si a intensificarii concurentei retelelor internationale. Oferta magazinului include 7.500 de articole, o sortimentatie foarte generoasa avand in vedere spatiul disponibil.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content