FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kraft: Tinta pentru ciocolata Poiana o reprezinta mentinerea cotei de piata

Kraft: Tinta pentru ciocolata Poiana o reprezinta mentinerea cotei de piata

In conditiile in care ritmul de crestere a pietei de ciocolata s-a redus la 5%, (fata de cresterile anterioare de doua cifre), ciocolata Poiana si-a stabilit ca obiectiv mentinerea cotei de piata si a pozitiei de lider al categoriei.

Pentru anul 2008, vanzarile de ciocolata Poiana s-au ridicat la aproximativ 35 de milioane de tablete, ceea ce, la un pret mediu de 2,7 lei, ar insemna vanzari de peste 94,5 milioane de lei, valoare ce include adaosurile comerciale si alte taxe de raft.

Pe fondul cresterii costurilor cu materiile prime, in 2009,  pretul ciocolatei Poiana a fost majorat cu pana la 5%. Pentru urmatoarea perioada nu sunt previzionate noi modificari la acest nivel, insa nu este exclusa aceasta varianta in conditiile unei fluctuatii majore a cursului valutar.

Referitor la semnalele de redresare economica, Doina Cavache, Corporate Affairs Manager al companiei Kraft Foods Romania, a declarat in cadul unei conferinte de presa: "Pana in prezent, nu am observat o revenire la nivel de consum. Estimam insa ca piata va incepe din nou sa creasca in a doua jumatate a anului viitor".

"Consumatorii sunt mult mai rationali in consum si segmentul  produselor de impuls se numara printre cele care au de suferit din acest punct de vedere. Avem insa marci puternice, indragite de consumatori si acest aspect este un avantaj pentru noi", a completat Andreea Cotlarciuc, Senior Brand Manager Poiana si Milka.

In acest context, strategia Poiana tinteste, in special, mentinerea la acelasi nivel a cotei de piata, luand in considerare totodata potentialul pietei generat de un consum situat la doar 2 kg pe cap de locuitor, fata de media europeana de 5 kg.
Kraft a alocat in acest scop 60% din bugetul anual destinat marcii Poiana pentru o campanie de comunicare ce se va desfasura in decurs de trei luni.

Campania se va derula in perioada 1 septembrie - 30 noiembrie. Pentru a participa, consumatorii trebuie sa cumpere orice tableta de ciocolata Poiana si sa trimita codul unic din interiorul ambalajului impreuna cu dorinta a carei implinire i-ar face ziua urmatoare mai frumoasa prin SMS, pe www.alegepoiana.ro, prin email sau prin posta.

Valoarea totala a premiilor este de 500.000 lei. Castigatorii vor fi desemnati prin tragerile la sorti ce vor avea loc de cel putin o data pe luna pe durata campaniei (septembrie, octombrie si noiembrie). In urma tragerilor la sorti vor fi desemnati cel putin 45 de castigatori.

La aceasta promotie vor participa toate tabletele Poiana care contin in interiorul ambalajului codurile unice necesare pentru inscrierea in promotie si sunt semnalizate printr-un sticker cu sloganul campaniei aplicat pe fata tabletei.

Campania Poiana va fi comunicata in presa scrisa, TV, radio, pe internet (www.alegepoiana.ro), panotaj stradal, flyere, materiale de promovare in magazine.
Kraft Foods este cea de-a doua companie de top din industria alimentara, cu venituri anuale de 42 miliarde de dolari. Aceasta este prezenta in 150 de tari de pe glob si detine in portofoliu o larga varietate de produse: branzeturi, gustari si sosuri Kraft, cafele Maxwell House si mezeluri Oscar Mayer, biscuitii Oreo si LU, creme de branza Philadelphia, cafelele Jacobs si Carte Noire, ciocolata Milka, Cote d'Or, Toblerone si Poiana.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content