FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kraft Foods Romania: brandul Milka a castigat cota de piata in semestrul intai

Kraft Foods Romania: brandul Milka a castigat cota de piata in semestrul intai

„Peste doua treimi din produsele Kraft sunt preferate fata de cele ale competitiei”, spun reprezentantii Kraft Foods Romania, una dintre putinele companii care mai vorbeste despre cresteri in ultimii trei ani. Astfel, potrivit datelor Nielsen citate de companie, brandul Milka a inregistrat o crestere cumulata (toate categoriile in care brandul este prezent – n.r.) de 2 puncte procentuale in primul semestru din 2012 versus aceeasi perioada din 2011, in timp ce pentru segmentul tabletelor plusul a fost de 4 puncte procentuale in aceeasi unitate de timp. Evolutia pozitiva este cu atat mai importanta cu cat piata se ciocolata a continuat sa se contracteze in primele sase luni ale anului, intr-un ritm de single digit (sub 10% - n.r.).

Mihaela Maftei, brand manager Milka, explica aceste cresteri prin prisma investitiilor constante si concertate in inovatie, concept pe care compania il defineste prin “produs, comunicare si executie in magazine”. “Intr-o piata extrem de competitiva, in care companiile se confrunta cu provocari la tot pasul, trebuie sa gasesti in permanenta modalitati noi de a anticipa si satisface prin inovatie atat la nivel de produs, cat si in comunicare, cerintele consumatorilor, care sunt intr-o continua schimbare”, spune aceasta.

Studiile realizate de companie au aratat ca printre actiunile facute de Milka in cei 10 ani de prezenta pe piata romaneasca si percepute drept inovatii de catre cumparatori se numara ambalajul resigilabil, Milka Luflee – ciocolata aerata, Milka Snax – gustari rapide, executiile de impact in locuri neasteptate – branduirea statiilor de autobuz sau metrou sau campanii precum Indrazneste sa fii tandru. Acestora li se alatura si cele 2 – 3 editii limitate lansate in fiecare an. Per total, Mihaela Maftei vorbeste despre 37 de produse noi lansate in 2010 si 26 in 2011.

“In Kraft Foods Romania, inovatiile au stimulat cresterea afacerii. In acelasi timp, consolidarea portofoliului de baza a reprezentat o prioritate pentru companie. Toate acestea au contribuit la consolidarea pozitiei de lider de piata in toate cele trei categorii: ciocolata, cafea si biscuiti. Inovatia, in cadrul companiei, incepe cu intelegerea consumatorilor, a nevoilor si problemelor cu care se confrunta acestia zi de zi, si chiar anticiparea celor pe care nu le constientizeaza inca. Aceasta reprezinta insa mai mult decat lansarea de noi produse, cuprinzand si campanii si promotii de impact, excelenta in executie la punctul de vanzare”, spune brand managerul Milka. In 2010, spre exemplu, 14% din cifra de afaceri a fost generata de produsele noi.  

Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, Tuc, belVita. Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea, ciocolata si biscuiti, in Romania. Afacerile Kraft Foods Romania au inregistrat un avans de 5,5% anul trecut fata de 2010, pana la valoarea de 563,5 milioane de lei, potrivit raportarilor oficiale. La nivel global, Kraft Foods Inc.  inregistrat o cifra de afaceri de 52,4 miliarde de euro in 2011.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content