FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kraft Foods investeste 2 milioane de Ron in lansarea biscuitilor TUC

Kraft Foods investeste 2 milioane de Ron in lansarea biscuitilor TUC

Kraft Foods lanseaza in Romania una dintre marcile importante din portofoliul sau international, biscuitii sarati TUC, sub sloganul “Mereu gustos, mereu la’ndemana“.

Biscuitii sarati TUC se diferentiaza de snaks-urile traditionale prin continutul bogat de cereale (72%), printr-un aport redus de grasimi datorat procesului de coacere, si nu prajire, prin care sunt obtinuti.

“Biscuitii TUC reprezinta o gustare ideala pentru a-ti potoli foamea intre mese, datorita texturii usoare si crocante, a gustului lor unic. Biscuitii sunt disponibili in 3 dintre aromele preferate ale romanilor (cu sare, paprika si branza), precum si in doua variante de gramaj, astfel incat sunt mereu la indemana pentru a fi serviti oricand si cu orice ocazie“, declara Rastislav Spavelko, Senior Brand Manager Biscuiti.

Istoria biscutilor TUC incepe in anul 1958, cand Dl. Parein, care detinea in Belgia o mica cofetarie, pleaca in SUA pentru a afla secretele deliciosilor biscuiti usor sarati. In acele timpuri biscuitii sarati erau complet necunoscuti in Europa, fiind considerati un produs tipic american. Primii biscuiti sarati TUC au fost astfel produsi in mica fabrica a familiei Parein, bucurandu-se de un succes considerabil inca de la lansare. Numele biscuitilor sarati TUC provine de la initialele „Trade Union Corporation”, denumire pe care Dl. Parein a citit-o intr-un ziar in drumul sau de intoarcere in Belgia.

In Romania, piata de snaksuri sarate este in prezent dominata de chipsuri, biscuitii sarati fiind la inceput de drum, cu un numar redus de sortimente.
Prin lansarea gamei TUC, Kraft Foods Romania isi propune dezvoltarea acestui segment, investitia de peste 2 milioane RON pentru sustinerea lansarii in 2010 fiind pe masura.

Campania de sustinere a produsului va include TV, print, panotaj stradal, internet, sampling ?i activitati in magazine.

Cu un venit anual de aproximativ $48 miliarde, Kraft Foods face produse delicioase pentru miliarde de consumatori in aproape 170 de tari. Portofoliul include 11 marci importante cu un venit ce depaseste 1 miliard de dolari - Oreo, Nabisco si biscuitii LU; ciocolata Milka si Cadbury; guma Trident; cafeaua Jacobs si Maxwell House; crema de branza Philadelphia; branzeturile Kraft, gustari si sosuri; preparatele de carne Oscar Mayer. Aproximativ 70 de marci genereaza un venit anual de peste 100 millioane dolari. 
Kraft Foods este prezenta pe piata din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piata MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numarul 1 pe piata de cafea si ciocolata in Romania si o pozitie importanta pe piata de biscuiti.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content