FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kraft Foods inregistreaza rezultate bune in al doilea trimestru din 2009

Kraft Foods inregistreaza rezultate bune in al doilea trimestru din 2009

Kraft Foods a inregistrat un venit operational in crestere cu 7,6%, pana la 1,53 milioane dolari, in al doilea trimestru al lui 2009, se precizeaza intr-un comunicat al companiei. Veniturile nete au scazut cu 5,9%, pana la 10,2 miliarde dolari, din cauza ratei de schimb valutar. Cele organice au crescut cu 2,9% fata de al doilea trimestru din 2008.

„Investitiile pe care le-am facut in ultimii trei ani impulsioneaza afacerile pozitiv intr-un climat economic competitiv”, a spus Irene Rosenfeld, Presedinte si CEO al Kraft Foods. „Urmarim sa obtinem rezultate bune, sa ne restabilim marjele de profit la media industriei si sa ne canalizam pe cresterea veniturilor pe termen lung de la 7% la 9%”, a mai adaugat Rosenfeld.

In pietele in dezvoltare, Kraft Foods a inregistrat venituri organice nete in crestere cu 9,3% datorate brandurilor prioritare din fiecare zona. Tot categoria pietelor in dezvoltare, venitul operational a crescut cu 2,8%, in ciuda impactului nefavorabil al ratei de schimb valutar.  In Europa centrala si de est, Orientul Mijlociu si Africa marcile Tang si Jacobs, alaturi de ciocolata Milka au dus la rate de crestere de doua cifre.

Asteptarile companiei pentru anul 2009 indica o crestere a veniturilor per actiune de la 1,88 dolari la 1,93 dolari. Cresterea veniturilor nete organice cu 3% asteptata pentru 2009 si anuntata anterior ramane neschimbata.

Kraft Foods este al doilea mare producator alimentar din lume, cu venituri anuale de 42 miliarde dolari si vanzari in peste 150 de tari la nivel mondial. Printre marcile cu renume se afla crema de branza Philadelphia, biscuitii Oreo si LU, cafeaua Jacobs, ciocolatele Milka, Côte d’Or si Toblerone.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content