FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kraft completeaza gama pralinelor cu Milka Thank You

Kraft completeaza gama pralinelor cu Milka Thank You

Dupa succesul pralinelor I Love Milka, Kraft Foods a completat portofoliul pralinelor cu Milka Thank You. Noul sortiment a aparut din dorinta de a le oferi consumatorilor un produs inovativ la nivel de concept, care sa-i ajute sa-si manifeste sentimentele de recunostinta.

Pralinele Milka Thank You au o forma unica, de floare, si sunt umplute cu crema „dessert au chocolat”. romovarea pralinelor Milka Thank You a fost construita in jurul platformei digitale www.milkathankyou.ro ce are rolul de a incuraja consumatorii sa-si exprime mai des sentimentele de recunostinta.
„Obiectivul campaniei a fost sa pozitionam Milka Thank You drept produsul ideal pentru ocaziile in care vrei sa-ti arati recunostinta, iar provocarea a fost sa ii facem pe oameni sa constientizeze existenta a numeroase gesturi simple, facute de oameni dragi din jurul nostru, pentru care ar trebui sa multumim”, declara Cristina Pindaru, Brand Manager Milka.

Site-ul www.milkathankyou.ro ofera utilizatorilor sai un instrument interactiv si util pentru a-si arata recunostinta si a multumi intr-un mod inedit celor din jur. Mai mult, participantii se pot inscrie in concursul desfasurat pe site – trebuie doar sa trimita e carduri de multumire celor dragi si au posibilitatea de a castiga zilnic premii cu care sa-i surprinda pe acestia. Cei trei norocosi castigatori ai fiecarei zile primesc doua cutii de praline Milka Thank You, dintre care una va fi livrata direct persoanei dragi, impreuna cu un mesaj de multumire.

Peste 11.000 de mesaje de multumire au fost trimise prin intermediul Milka Thank You, iar concursul a adunat mai mult de 7.500 de participanti unici pana la momentul lansarii oficiale.

Conform studiului AdTracker realizat de Synovate, mai mult de 70% dintre romani cunosc pralinele Milka si una din zece persoane le mentioneaza spontan cand i se cere sa numeasca un brand de praline cunoscut. La nivel de notorietate, pralinele Milka au inregistrat o crestere de doua puncte procentuale in primele luni ale anului 2010 fata de aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, Milka este plasata pe locul doi in cadrul Brand Community Power Model, clasamentul celor mai puternice 40 de branduri din Romania realizat de B&P Brandivia si GfK Romania, rezultat ce confirma atasamentul comunitatii de consumatori fata de marca.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content