ISRA Center Marketing Research s-a afiliat IRIS
ISRA Center Marketing Research a devenit membra a IRIS, cea mai mare retea de agentii independente de cercetare de piata din lume.
Hardy Koth, membru in consiliul IRIS, a fost prezent la Bucuresti la inceputul lunii iulie pentru a anunta intrarea ISRA in aceasta retea.
Ca parte a planului de expansiune a IRIS in Europa Centrala si de Est, ISRA Center MR a fost aleasa sa reprezinte Romania in aceasta retea, intrucat a indeplinit toate cerintele cerute de afilierea la aceasta asociatie.
Printre conditiile ce trebuie indeplinite de membri IRIS se numara executia unor proiecte la cel mai inalt nivel, cu rezultate demonstrabile in practica, o istorie dovedita de solutii eficiente intr-o varietate de domenii, expertiza, flexibilitate si nivel inalt de servicii, experienta in proiecte internationale, apartenenta la o asociatie profesionala recunoscuta (ESOMAR). O singura companie de cercetare dintr-o tara poate fi membra IRIS, iar companiile invitate sa adere trebuie sa treaca un proces sever de evaluare.
Fondata in 1986, IRIS este cea mai mare asociatie de agentii independente de cercetare de piata, cu membri in 31 de tari. Insumate, cifrele de afaceri ale companiilor membre ating 160 de milioane de euro pe an, iar numarul total de angajati ajunge la 1.400. Majoritatea clientilor membrilor IRIS provin din FMCG si automotive. Cele 46 de companii multinationale din domeniul FMCG care beneficiaza de serviciile IRIS provin mai ales din categoriile alimente, bauturi si cosmetice. Reteaua IRIS are ca principal atu experienta locala a membrilor care poate fi folosita in cadrul unor proiecte internationale.
ISRA Center Marketing Research s-a infiintat in martie 2001 si s-a impus, in timp, ca unul din liderii pietei locale de cercetare calitativa si cantitativa. Clientii ISRA activeaza in domeniile FMCG, telecomunicatii, banci si asigurari, Horeca, retail, materiale de constructii, automobile etc.
Adaugă comentariu nou