Ipsos Romania a dezvoltat un studiu care masoara performanta produselor nou lansate | Progresiv

Ipsos Romania a anuntat lansarea serviciului InnoQuest Tracker, o solutie rapida, flexibila si actionabila care permite urmarirea indeaproape a performantei produselor recent lansate pe piata. Acesta permite un bilant complet la 3 luni de la lansarea produsului pe piata. Ipsos Romania a dezvoltat un studiu care masoara performanta produselor nou lansate

InnoQuest Tracker este un studiu operational care urmareste doua obiective:
1) Identificarea cumparatorilor unui produs nou lansat. In general, in acest stadiu, producatorii nu dispun de date de retail audit iar InnoQuest Tracker le permite sa afle – si inca din cea de-a treia luna de la lansare (sau de la momentul in care marca atinge 0.5% cota de piata) – daca au targetat bine produsul sau, cu alte cuvinte, daca si-au recrutat bine consumatorii pe care ii aveau in vedere. Ipsos, prin intermediul InnoQuest Tracker, poate sa identifice motivatiile incercarii imediate a produsului de catre unii dintre consumatori, ca si motivatiile celor care, desi au auzit de produs, nu au fost tentati sa il consume.
2) Intelegerea aspectelor mai profunde ale performantei pe piata ale unui produs imediat, la cateva luni de la lansare, indiferent daca scopul este de a consolida resursele si eforturile in jurul directiei alese, de a corecta punctele slabe (daca acestea sunt legate de pret, de ambalaj, de strategi de comunicare, de notorietate, de vizibilitate la raft sau de produs in sine).

Pe langa intervievarea directa a consumatorilor, studiul include si un modul de “Social Listening” in care se analizeaza reactiile din mediul online generate de lansarea produsului. Mai exact, modulul permite, fara utilizarea unui chestionar, intelegerea modului spontan in care primii consumatori ai produsului transmit impresii despre acesta.

Ipsos este cea de-a treia mare companie globala independenta specializata in studii de cercetare de piata. La nivel international, grupul este prezent in 85 de tari si opereaza sondaje pentru mai mult de 5.000 de clienti.
In Romania, Ipsos este reprezentata prin doua divizii: Ipsos Research si Ipsos Interactive Services care formeaza impreuna o echipa de peste 700 de angajati permanenti localizati in Bucuresti si Brasov. 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...