FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Ipsos Research Romania raporteaza o crestere de 20% pe 2013

Ipsos Research Romania raporteaza o crestere de 20% pe 2013

Ipsos Research Romania, compania de cercetare de piata detinuta de grupul francez Ipsos, a raportat pe anul 2013 o crestere a cifrei de afaceri de 20% fata de 2012.

Peste 80% din afacerile companiei provin din studii realizate pentru companii care activeaza pe piata din Romania. Mai mult de jumatate (55%) din portofoliul Ipsos Research este reprezentat de companii din industria bunurilor de larg consum, urmate de telecom, auto si servicii (retail, banci etc.).

Potrivit comunicatului companiei, la cresterea afacerilor din 2013 au contribuit in special studii strategice de intelegere a pietei (Censydiam,+25% in perioada mentionata), evaluarea cantitativa a puterii marcilor (Brand Value Creator, + 32%), studiile privind comportamentul de cumparare multi-categorie (Shopper, +20%) si de evaluare a mixului de marketing. Anul trecut, un salt semnificativ a fost inregistrat de studiile de testare a comunicarii prin metodologiile Next*C si AdLab (impreuna, peste 200%). Interviurile guerrilla si proiectele etnografice (desfasurate sub egida Centrului de Etnografie Ipsos local) au adus un plus de 65% fata de anul anterior. Un alt motor de crestere pentru Ipsos Research Romania a fost reprezentat de studiile online, in crestere cu 167% fata de nivelul anului 2012. Panelul online Ipsos pentru Romania, care numara in prezent 50.000 de membri, a functionat non-stop pe tot parcursul anului.

Directia pentru 2014 va ramane « 30-30 », adica simplificarea chestionarelor pana la o durata de 30 de minute si sintetizarea rapoartelor pana la 30 de pagini, dupa cum se mai mentioneaza in comunicat.
“Experienta cu clientii ne-a demonstrat ca rezultatele unui studiu, pentru a fi comunicate in prezentarile catre top management, trebuie sa fie vizuale, concise si sa ofere directii clare de actiune. Clientul trebuie sa petreaca mai mult timp actionand pe baza rezultatelor decat citind rapoartele de cercetare. In ce priveste lungimea chestionarelor, studiile psihologice au demonstrat ca atentia consumatorilor scade dramatic dupa o jumatate de ora, putand perverti calitatea rezultatelor”, a declarat Alina Stepan, directorul general al Ipsos Research Romania.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content