FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Investitii Alfredo intr-o noua platforma, acoperite partial prin fonduri europene

Investitii Alfredo intr-o noua platforma, acoperite partial prin fonduri europene

Distribuitorul de alimente congelate, legume si fructe proaspete Alfredo a anuntat realizarea unor investitii de peste 6 milioane de euro in urmatorii doi ani intr-o noua plaftorma de productie, depozitare si ambalare la Afumati, jud. Ilfov.

In urma investitiei, compania va reuni cele doua divizii ale sale – Alfredo Foods (produse congelate) si Alfredo Fresh (legume si fructe proaspete). Investitia va fi demarata la inceputul anului viitor si se va finaliza in 2014. Circa 40-50% din suma va fi acoperita prin atragerea unor fonduri europene, potrivit reprezentantilor companiei.

Pentru anul acesta, Alfredo vizeaza afaceri in crestere cu 20% fata de 2011, dupa ce anul trecut a raportat o cifra de afaceri de peste 50 de milioane euro, impartita echitabil intre cele doua divizii mentionate mai sus. Cresterea va veni din piete noi de export, precum Bulgaria - unde compania distribuie produse in lanturile internationale de magazine – dar si din dezvoltarea distributiei in comertul traditional din Bucuresti si in canalul HoReCa.

Compania are in acest moment o fabrica pentru produse congelate la Constanta, 4 depozite cu o capacitate de 400 t in Galati, Constanta, Bacau si Oradea, un depozit cu o capacitate de 1000 t in Bucuresti si unul de 1.500 t in Afumati, specializat pe fructe si legume proaspete. Pe piata produselor congelate compania este cunoscuta in special pentru peste si fructe de mare, in timp ce pe piata produselor fresh, pentru fructele exotice.
“Alfredo este, in acest moment, in top cinci companii, atat in domeniul produselor congelate, cat si al produselor fresh, dupa volumul vanzarilor te de mare, in timp ce pe piata produselor fresh, pentru fructele exotice. Fiecare divizie are o cota de piata estimata la 10 – 12% din segmentul pe care il reprezinta”, a declarat Cristian Darmanescu, actionar Alfredo (Foto-stanga).

Produsele congelate ale gamei Alfredo Foods se distribuie, in proportie de 30%, pe segmentul retelelor internationale de magazine (IKA) si 70% prin intermediul comertului traditional, existand la nivel national un sistem de distributie care acopera peste 25.000 de puncte de vanzare.
La randul sau, divizia Alfredo Fresh distribuie 80% din produse prin IKA si 20% prin comertul traditional.
“Pentru divizia Fresh am investit recent suma de peste 230.000 euro intr-o linie de sortare, egalizare si ambalare a produselor. De asemenea, Alfredo Foods investeste intr-o noua linie de produse la Constanta, care va creste capacitatea de productie cu 50%, ceea ce inseamna  si multe alte articole noi”, a afirmat Daniel Nistor, actionar Alfredo (Foto-dreapta).
 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content