FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Investitie de 22,8 milioane de euro pentru cel mai mare magazin real,- din Romania

Investitie de 22,8 milioane de euro pentru cel mai mare magazin real,- din Romania

real,- Hypermarket Romania va inaugura joi, 29 aprilie, al patrulea hypermarket din Bucuresti si totodata cel mai mare si mai modern magazin al retelei real,- din tara, pentru care a investit aproximativ 22,8 milioane de euro.

Hypermarketul real,- Policolor se intinde pe o suprafata construita de 14.000 mp (dintre care 9.713 mp sunt destinati spatiului de vanzare), dispune de 48 de case de marcat si 1400 locuri de parcare.

La fel ca toate celelalte magazine ale retelei din Bucuresti, real,- Policolor va fi deschis non-stop.

Oferta sortimentala a magazinului  include 60.000 de produse alimentare si nealimentare, grupate pe categorii. Intre acestea se numara 700 de sortimente de vinuri romanesti si internationale, peste 500 de produse si preparate din peste (60% din sortimentatia de peste proaspat fiind alcatuita din produse romanesti), diverse sortimente de carne,  fructe si legume proaspete (provenite fie din import, fie de la cei 30 de furnizori locali cu care real,- Romania are incheiate colaborari), precum si produse de brutarie si patiserie din laboratoarele proprii.

Ca noutate , real,- introduce, odata cu noul magazin, un layout adaptat unor spatii generoase pentru fiecare raion, cu spatii aerisite pentru un trafic lejer, cu regandirea zonei de expunere a ofertei de sezon si a celei pentru produsele de bricolaj, pentru a oferi o mai mare accesibilitate la produse si pentru o experienta placuta la cumparaturi. De asemenea, raionul de sport va beneficia de un sortiment  nou de biciclete pentru toate varstele, in imediata vecinatate fiind amplasat raionul dedicat produselor de sezon care beneficiaza de un spatiu special pentru produse plante si flori, produse pentru ingrijirea plantelor, decoratiuni etc.

La raionul de vinuri clientii dispun de sistemul "Enomatic" care permite degustarea de vinuri pe baza unei cartele pre-platite. Potrivit reprezentantilor companiei, in viitor, in baza unor colaborari cu producatorii de vinuri, se intentioneaza ca sistemul de degustare sa devina gratuit.

Magazinul real,- face parte din complexul comercial situat in zona Pallady-Policolor, in partea de est a capitalei. Intregul complex comercial se desfasoara pe o suprafata de aproximativ 15 ha, din care 6,5 ha spatiu construit si ofera publicului accesul la o platforma moderna de retail formata din: real,- Hypermarket - primul magazin care se deschide, METRO Cash&Carry, magazinul DIY OBI, o galerie comerciala, parcari subterane si supraterane, spatii verzi si zona pietonala. Pe aceeasi platforma vor fi localizate si noile sedii centrale ale real,- Romania si METRO Cash&Carry Romania.

Michel Lamoot, Director General al real,- Hypermarket Romania, a declarat ca pe termen mediu, la nivel de companie, se urmareste continuarea programului de expansiune, precum si stabilirea unui numar cat mai mare de colaborari cu producatorii locali: "In dorinta de a ne pozitiona mai aproape de consumatori, vom continua programul de expansiune pe termen mediu, prin deschiderea unui numar de doua-trei magazine pe an, in functie de ocaziile care se vor ivi, oferind astfel noi oportunitati de cariera, la scara nationala si internationala. Totodata, anul acesta am inceput un program special prin care ne adresam producatorilor locali. Dorim sa avem cat mai multe produse romanesti pe rafturi, mai cu seama produse traditionale, in functie de regiunea unde este deschis magazinul".

real,- a intrat pe piata de retail din Bucuresti in octombrie 2007. Prin deschiderea magazinului real,- Policolor, valoarea investitiilor efectuate in Bucuresti pentru cele patru magazine se ridica la aproximativ 100 de milioane de euro.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content