FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Interbrands a cumparat divizia profesionala a P&G, Wella Romania

Interbrands a cumparat divizia profesionala a P&G, Wella Romania

Divizia Salon Professional a companiei Procter & Gamble a anuntat incheierea unui parteneriat strategic cu Interbrands in vederea continuarii dezvoltarii activitatii Salon Professionals in Romania.

Prin acest parteneriat, Interbrands, care distribuie de 17 ani produsele P&G, va achizitiona Wella Romania. Achizitia este supusa aprobarii Consiliul Concurentei, care-si va anunta decizia intr-o perioada de 60-90 de zile.
Ca urmare a acestei tranzactii, ale carei detalii financiare nu au fost dezvaluite, divizia profesionala Wella Romania isi va schimba numele.
Initiatorul acestui parteneriat a fost P&G, care a decis sa foloseasca un model bazat pe distribuitori pentru a imbunatati activitatea si rezultatele diziviei profesionale pe piata romaneasca.

Interbrands nu va schimba nimic din modelul actual de business al Wella. Rand Sherif, CEO al Interbrands, a subliniat ca poate aduce valoare adaugata businessului existent prin imbogatirea portofoliului cu servicii si produse complementare si prin sinergiile obtinute in logistica. De altfel, directorul actual al Wella Romania, Marcel Muresan, impreuna cu echipa sa, va continua sa conduca activitatea diviziei Salon Professional.

De asemenea, intreaga oferta de marci si servicii pentru saloanele de coafura va ramane neschimbata: toate marcile P&G pentru saloanele de coafura, inclusiv Wella Professionals, System Professional si Londa Professional, precum si toate lansarile noi, initiativele, activitatile si serviciile educationale vor continua sa fie disponibile.

„Clientii nostri vor beneficia in continuare de produsele excelente si de serviciile P&G de inalta calitate pentru saloanele de coafura, la care se adauga un nivel optim de flexibilitate si accent pe prezenta locala pentru a raspunde nevoilor acestora. Suntem siguri ca Interbrands, care dispune de expertiza in domeniul distributiei, impreuna cu echipa Wella Romania, care are o bogata experienta, vor constitui un partener ideal pentru divizia Salon Professional din Romania”, a afirmat Jürgen Draudt, Directorul Regional al P&G Salon Professional CEEMEA.

Rand Sherif a adaugat ca aceasta miscare reprezinta „o noua viziune de a creste business-ul”, prin intrarea Interbrands in zona business-to-business, acoperita tangential pana acum (prin divizia farma). Aceasta este o dezvoltare strategica pentru Interbrands, un nou pilon de dezvoltare, alaturi de pozitia consolidata in piata de FMCG.

Motivele principale pentru intrarea in acest parteneriat sunt potentialul de dezvoltare rapida a pietei si marjele interesante pe care le ofera. Rand Sherif a subliniat, de asemenea, ca Interbrands contribuie la acest parteneriat cu experienta de piata si capacitatea logistica si de distributie, in timp ce P&G aduce in continuare experienta in constructia de branduri si de business.

Parteneriatul reprezinta, in acelasi timp, o expresie a noii orientari globale a P&G, care, in cadrul obiectivului de a atinge un numar suplimentar de un miliard de noi consumatori, isi propune sa gaseasca cele mai bune solutii pentru a se dezvolta rapid in piete in care activeaza deja sau pentru a accesa piete noi. Iar modelul bazat pe distribuitori s-a dovedit deja de succes „pentru multe piete si categorii de produse P&G”.

Este pentru prima oara cand o companie lider in businessul de FMCG incheie un parteneriat in afara acestei piete. Aceasta semnaleaza, pe de o parte, capacitatea si viziunea Interbrands de a cauta si gasi surse inedite de crestere, nu pe termen scurt, ci pentru viitor, dar si posibilitatea companiilor din distributia de FMCG de a identifica businessuri rentabile printr-o gandire „out of the box”.

Piata romaneasca a saloanelor de coafura nu este auditata oficial, dar este estimata la circa 5.000 – 6.000 de locatii.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content