FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Interactions a semnat campania online Mega Image "Zi-ne pretul, ia-ne premiul"

Interactions a semnat campania online Mega Image "Zi-ne pretul, ia-ne premiul"

Interactions a semnat cea mai nou lansata campanie online a Mega Image sub sloganul “Zi-ne pretul, ia-ne premiul”, construita in jurul ideii de “preturi mici”. Promotia s-a desfasurat timp de o luna sub forma unei provocari lansate consumatorilor de a ghici pretul produselor Mega Image. In fiecare zi, un pret corect sau cel mai apropiat de cel real a fost premiat cu un bon de cumparaturi in valoare de 100 de RON, automat dublat in cazul in care consumatorul era si fan Mega Image pe Facebook (bonus de prietenie).

“Obiectivul nostru a fost sa comunicam preturile mici din Mega Image. Am considerat insa ca doar un enunt sec “avem preturi mici” nu este suficient. Astfel ca i-am provocat pe consumatori sa ghiceasca chiar ei pretul corect, pentru a se convinge personal de mesajul transmis”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions.

Promotia “Zi-ne pretul, ia-ne premiul!”, care tocmai s-a incheiat, face parte din campania de comunicare a Mega Image, dezvoltata sub sloganul “Preturi mici tot timpul.”

“Preturile “bomba” si hiperofertele nu sunt componente ale strategiei noastre de marketing. Din contra, incercam sa mentinem un nivel scazut al preturilor pe tot parcursul anului, pentru a veni in intampinarea nevoilor consumatorilor nu doar prin proximitatea magazinelor si calitatea produselor, dar si prin preturi mici si constante”, a declarat Raluca Pavel, Marketing Manager Mega Image.

Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie, servicii creative, implementare si administrare de campanii de relationare cu consumatorii, web development si analiza/ interpretare de date.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content