Inovatie Tactila - Heineken lanseaza doza de 0.5 litri cu cerneala
Heineken aduce o inovatie de ultima ora pe piata berii din Romania, prin lansarea noii doze de 0,5 litri cu cerneala tactila, parte a platformei globale de inovatie a marcii.
Noua doza Heineken de 0.5 litri contine pe suprafata mici elemente proeminente realizate din cerneala tactila de culoare verde. Noul design al dozelor contine elemente senzoriale inovatoare care confera ambalajului un aspect modern, contemporan, imbunatatind in acelasi timp experienta savurarii unei beri de calitate.
"Stiind ca detaliile sunt apreciate de consumatorii nostri si fiind in permanenta la curent cu ceea ce conteaza pentru ei, Heineken a continuat sa dedice studii (Synovate Censydiam, 23 iunie 2009) si experienta pentru a gasi acele detalii care fac ca experienta savurarii unei beri sa fie completa, asigurandu-se ca fiecare element senzorial care face parte din aceasta experienta este luat in considerare. Prin lansarea noii doze de 0.5 litri, Heineken isi mentine promisiunea de a fi o marca globala inovatoare, oferind experiente unice consumatorilor. Astfel, Heineken ofera o importanta sporita dimensiunii tactile, un detaliu diferentiator subtil, dar important pentru consumatori, ducand astfel experienta savurarii berii Heineken la un alt nivel", a declarat Paul Markovits, Director Marketing Heineken Romania.
In noul design al dozei, logoul Heineken este plasat vertical, iar steaua rosie, simbol al mostenirii Heineken, este plasata in partea de sus a acestuia. Pe partea exterioara a ambalajului apare o curba de 360 grade, conferindu-i acestuia un aspect fluid si dinamic, in timp ce combinatia dintre verdele Heineken si argintiu ii confera un aspect revigorant. Trasaturile proeminente ale noii doze Heineken raman steaua rosie (un vechi simbol al berarilor) si verdele Heineken, ambele fiind elemente definitorii indragite ale identitatii vizuale a marcii.
Adaugă comentariu nou