FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > IGEFA intra pe piata curateniei profesionale prin compania Dionis

IGEFA intra pe piata curateniei profesionale prin compania Dionis

Dionis Prestcom SRL, o companie care  importa si distribuie produse profesionale de curatenie, a devenit membru asociat al IGEFA International, ceea ce-i permite dezvoltarea portofoliului la peste 15.000 de produse pentru igiena grupurilor sanitare, detergenti, ustensile, managementul deseurilor, masini de curatenie, echipamente de protectie personala, consumabile de catering si produse hoteliere, precum si oferirea unui concept de „one-stop-solution-provider”.

IGEFA este un distribuitor global pentru produse de curatenie, igiena si ambalare, format prin alianta dintre cei mai mari distribuitori din Europa - reuniti sub umbrela INPACS (International Partners for Cleaning and Hygiene Supplies) - si grupul american Network Services Company.  IGEFA este o companie de origine germana, cu membrii in 15 tari europene si o cifra de afaceri de 1,8 miliarde de euro.

Pentru intrarea pe piata din Romania, IGEFA a ales doi parteneri: Dionis Prestcom SRL si Saniclever SRL - doua companii complementare in sfera produselor oferite. Dionis Prestcom SRL isi va orienta eforturile catre distributia de echipamente profesionale de curatenie, detergenti si ustensile, iar Saniclever SRL va veni in completare cu o gama completa de dispensere si produse de hartie catre clientii HoReCa.

“Sa fim parte a grupului INPACS ne aduce un potential semnificativ de dezvoltare. In afara de servirea clientilor INPACS din Romania, avem oportunitatea de a demara colaborari cu furnizori strategici si de a atrage noi clienti de talie internationala”, a declarat Daniel Tara, director de vanzari la Dionis Prestcom SRL. Dionis Prestcom SRL este o companie romaneasca de familie, fondata in 2007, care importa si distribuie la nivel local produse profesionale de curatenie. Printre clientii din retail ai companiei locale se numara Mega Image, Real Hypermarket si reteaua de magazine Profi.

Referindu-se la targetul de clienti din retail, Daniel Tara a precizat: “Solutiile personalizate pe care le putem oferi sunt strans legate de specificul domeniului in care activeaza fiecare client. In functie de nevoile acestuia, de buget si de nivelul de igiena spre care se tinde, noi selectam din portofoliul de produse pe care il administram produsul sau produsele care se preteaza fiecarei situatii in parte, organizam demonstratii practice la sediul clientului si oferim servicii post-vanzare, precum training gratuit, planuri de curatenie gratuite, service si audituri de curatenie. Aceste servicii sunt foarte importante pentru clientul din retail care, in general, are o rotatie mare a personalului in magazinele sale si astfel este necesar ca noi sa avem un rol activ in instruirea acestora si in urmarirea rezultatelor. In plus, toate aceste servicii ne diferentiaza pe piata curateniei profesionale”.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content