IGEFA intra pe piata curateniei profesionale prin compania Dionis | Progresiv

Dionis Prestcom SRL, o companie care  importa si distribuie produse profesionale de curatenie, a devenit membru asociat al IGEFA International, ceea ce-i permite dezvoltarea portofoliului la peste 15.000 de produse pentru igiena grupurilor sanitare, detergenti, ustensile, managementul deseurilor, masini de curatenie, echipamente de protectie personala, consumabile de catering si produse hoteliere, precum si oferirea unui concept de „one-stop-solution-provider”. IGEFA  intra pe piata curateniei profesionale prin compania Dionis

IGEFA este un distribuitor global pentru produse de curatenie, igiena si ambalare, format prin alianta dintre cei mai mari distribuitori din Europa - reuniti sub umbrela INPACS (International Partners for Cleaning and Hygiene Supplies) - si grupul american Network Services Company.  IGEFA este o companie de origine germana, cu membrii in 15 tari europene si o cifra de afaceri de 1,8 miliarde de euro.

Pentru intrarea pe piata din Romania, IGEFA a ales doi parteneri: Dionis Prestcom SRL si Saniclever SRL - doua companii complementare in sfera produselor oferite. Dionis Prestcom SRL isi va orienta eforturile catre distributia de echipamente profesionale de curatenie, detergenti si ustensile, iar Saniclever SRL va veni in completare cu o gama completa de dispensere si produse de hartie catre clientii HoReCa.

“Sa fim parte a grupului INPACS ne aduce un potential semnificativ de dezvoltare. In afara de servirea clientilor INPACS din Romania, avem oportunitatea de a demara colaborari cu furnizori strategici si de a atrage noi clienti de talie internationala”, a declarat Daniel Tara, director de vanzari la Dionis Prestcom SRL. Dionis Prestcom SRL este o companie romaneasca de familie, fondata in 2007, care importa si distribuie la nivel local produse profesionale de curatenie. Printre clientii din retail ai companiei locale se numara Mega Image, Real Hypermarket si reteaua de magazine Profi.

Referindu-se la targetul de clienti din retail, Daniel Tara a precizat: “Solutiile personalizate pe care le putem oferi sunt strans legate de specificul domeniului in care activeaza fiecare client. In functie de nevoile acestuia, de buget si de nivelul de igiena spre care se tinde, noi selectam din portofoliul de produse pe care il administram produsul sau produsele care se preteaza fiecarei situatii in parte, organizam demonstratii practice la sediul clientului si oferim servicii post-vanzare, precum training gratuit, planuri de curatenie gratuite, service si audituri de curatenie. Aceste servicii sunt foarte importante pentru clientul din retail care, in general, are o rotatie mare a personalului in magazinele sale si astfel este necesar ca noi sa avem un rol activ in instruirea acestora si in urmarirea rezultatelor. In plus, toate aceste servicii ne diferentiaza pe piata curateniei profesionale”.
 

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...